buttons

                                                                    

zondag 2 februari 2014

Geniet van elk moment

Hoi dames,

Hierbij mijn kaartje voor de Nederlandse Kaarten Uitdagingen. Uitdaging #60, met een sketch en het thema bloemen en vlinders.

Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door de nieuwe februari collectie van Marianne Design, Love & Romance.


























Gebruikte materialen Marianne Design:
Bloemen: (paarse bloemen) RB2216
Decorations: (hartje) CA3108
Knipvel: 3DHM059
Mallen: LR0261
Papier: PK9104

Link naar de challenge: http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/02/uitdaging-60.html

16 opmerkingen:

  1. Wauw hij is prachtig! Mooie kleuren ook!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Hij is weer heel mooi!!!!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje is het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en lief kaartje de sketch is goed te zien.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en leuke schets.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Marleen - supermooie kleurtjes en super samengesteld - ik vind hem heel mooi.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Marleen, ik vind hem super geworden. Zo mooi je uitwerking van de sketch ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart. Mooie kleuren prachtige bloementoef. Heel mooi gemaakt. Deze stempel van md had ik nog niet gezien. Wat is ie leuk!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marleen,
    Volgens mij is het geen stempel maar een knipvel..inderdaad erg leuk..je kaartje ziet er prachtig uit, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja en Ans,
      Bednakt voor jullie berichtjes. Het plaatje dat ik heb gebruikt is inderdaad geen stempel maar komt van een knipvel. De nieuwe februari collectie van Marianne Design.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  11. zo dit ziet er prachtig uit zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart geworden Marleen, ik vind hem supermooi.
    Erg leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marleen,
    ontzettend lief/mooi kaartje hoor! Ben je ook zo'n fan van snoesje?
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Genieten van ieder moment.....dat doe ik zeker Marleen als ik naar dit MOOIE en LIEVE kaartje kijk.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen