Buttons/pagina's

    

woensdag 20 november 2013

Vintage Kerstkaart

Mijn eerste kaartje voor de Marianne Design Challenge (nog even op de valreep).

Voor mij gelijk een moeilijke want eigenlijk heb ik nog nooit iets met een vintage plaatje gemaakt, haha. Toch geprobeer en ben eigenlijk niet ontevreden over het resultaat!





















Het blauwe papier komt uit het papierblok 'Eline's Beach House'. De plaatjes (het meisje, het vogeltje en de kerstklokkjes) heb ik van de Marianne Design Challenge Blog gehaald via Downloads. De witte lijst heb ik gemaakt met een Designable DS0908 en de takjes en het vogelhuisje zijn gemaakt van donker groen papier en snowpaper met de Creatables LR0206.

Link naar de Marianne Design - Challenge Blog: http://mariannedesign.blogspot.nl/2013/11/challenge-91.html

4 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kerstkaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met de challenge bij MD Marleen

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Thea! Ik vond het idee van de challenge zo leuk dat ik toch maar een blog ben begonnen zodat ik voortaan mee kan doen.

      Verwijderen
  2. Mooie vintage kaart Marleen!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen,

    Nu kom ik natuurlijk ook even bij jou kijken! Mooie kaart heb je gemaakt hoor, en ook op de valreep net als ik. Helaas zijn wij niet in de prijzen gevallen. Maar het gaat mij voornamelijk om het meedoen met die challenges, vandaar ook mijn blog. Ik kom je vast nog wel tegen, succes met alles!

    Groet,
    Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen