Buttons/pagina's

    

vrijdag 20 december 2013

CAS kerst kaart

Tja, een wat voor kerstkaart... Gelukkig stond het uitgelegd bij de Marianne Design Challenge, zelf had ik namelijk ook nog nooit gehoord van een CAS kaart. Maar een CAS kaart is dus een kaart met heel veel open ruimte. Dus hierbij mijn eerste CAS kaart voor de Kerst voor Marianne Design Challenge 94!


























Gebruikte materialen: 
Clearstamp: EC0138
Knipvel: AK0059
Mal: LR0136
Papier: PB7044

Link naar de Marianne Design Challenge 94: http://mariannedesign.blogspot.nl/2013/12/challenge-94.html


7 opmerkingen:

  1. Leuke caskaart, mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kerstkaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een lieve kaart, Marleen! Succes met de challenge.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer wat geleerd Marleen, leuk om te doen en het is je super gelukt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt, mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk cas kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen