Buttons/pagina's

    

donderdag 12 december 2013

Don & Daisy Kersttasje

Mijn eerste inzending voor de Don & Daisy Blog een kerst-tasje voor de Don & Daisy Challenge 12. Een ontzettend leuke challenge om te doen want ik had al een hele tijd geen cadeau-tasje of doosje meer gemaakt.













Het tasje heb ik (nagemaakt van een ander cadeau-tasje) van stevig wit papier, de gaatjes met een perforator en een lintje er doorheen. Eenvoudig maar het tasje is erg leuk geworden vind ik zelf!

Gebruikte materialen:
Clearstamps: DDS3305, COL1341
Mallen: COL1341, LR0136, LR0187, LR0119, LR0205
Papier: PB7021, PB7044

Link naar de challenge:
http://www.donendaisy.blogspot.nl/2013/12/challenge-12.html


4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk tasje heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge op het don en daisy blog.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk en leuk tasje.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje, wat glimt het papier achter de afbeelding mooi!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Christmas work :)
    Thank you for playing at Don&Daisy Challenge Blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen