Buttons/pagina's

    

woensdag 26 maart 2014

Babyvoetjes

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje die sommige van jullie misschien zullen herkennen, want deze kaart staat ook op de site van de Marianne Club. Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook mee wil laten doen bij de Marianne's Design Divas Challenge Blog.

Groetjes en een hele fijne avond,
Marleen

Gebruikte materialen MD:
Clearstamps: CS0890 - CS0891
Papier: PK9105
Snijmallen: LR0305 - CR1239 - CR1212

Link naar de challenge: http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/03/baby-boom-at-marianne-design-divas.html

12 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje ik vind die voetjes echt schattig heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart Marleen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat mooi. Schitterend die voetjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marleen,
    Mooie kaart heb je gemaakt, ik heb de voetjesmallen ook, ik vond ze erg groot (de grootste maat dan) maar zo als blikvanger, ziet het er prachtig uit,groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marlee, maar hoe krijg je in heerensnaam die cirkels goed vast in de open 4-kantjes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi gaaf babykaartje .
    Mooie bijdrage voor de Marianne Club.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaart heb je gemaakt

    Groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marleen, wat fijn dat je weer meedoet bij Marianne Design Diva's..En wat een mooie originele babykaart, ik hoop nog meer MD baby kaartjes van je te zien bij deze challenge,
    succes,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen Schattig met dit papier erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke babykaart heb je gemaakt!!! Zo lief met de babyvoetjes.
    Heel erg leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine sehr schöne Babycard!
    Vielen Dank für deine Teilnahme beim MDDC.
    Ursula DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen