Buttons/pagina's

    

zaterdag 17 september 2016

Happy Holidays cadeaukaart

Vandaag ben ik in Gerda's Hobbyshop voor het verzorgen van een demo ter ere van hun 10 jarig bestaan. Een van de kaarten die ik bij me heb is de onderstaande cadeaukaart...

In het vakje van de cadeaukaart kun je een leuk plat cadeautje doen (geld, een cadeaubon etc. of stop er een berichtje op een briefje in). Met het lintje schuif je het cadeauvakje in en uit de kaart.

Wil je weten hoe ik deze cadeaukaart heb gemaakt, kijk dan bij deze >>DIY<< (Do It Yourself). Daar vind je de werkbeschrijving en stap-voor-stap foto's. Het decoreren van de cadeaukaart kun je natuurlijk naar eigen idee doen!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1325 (Banners & tekst christmas) - COL1411 (Eline's Dachshund)
Craftables: CR1333 (Basic - oval) - CR1376 (Bag topper - Mug) gebruikt voor sneeuwvlokken
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Design folder: DF3419 (Snow flakes)
Enamel dots: PL4511 (Cold as ice)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers bloc: PK9139 (Country Christmas)
Ribbons: EL8531 (Eline's ribbons - white) - JU0950 (sweet colors ribbons)


25 opmerkingen:

  1. Wat een snoepje. Ik vind dit kleuren gebruik zo mooi. Kaartje om van te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleen ik vind hem schitterend! Ga hem zeker eens maken!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this is so cute. Love the colours and the dies you used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tekkel is wel super gaaf !
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een schitterende cadeaukaart in prachtige kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een super leuk kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk Marleen! Echt helemaal in jouw stijl.
    Mooi gemaakt weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo lief
    en in het blauw!
    het tekkeltje ligt bij mij ook op tafel en een design jasje hihi
    alleen het kaartje erom heen moet nog haha
    echt weer volop kijk plezier marleen!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marleen wat een geweldige kaart heb je gemaakt toppie!!
    groetjes van Judith en nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is helemaal top deze kaart! Ik hoop dat je het leuk hebt gehad bij Gerda. Dat zal vast wel.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Marleen.de kleuren zijn ook zo mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een winterse teckel. Erg leuk! Bedankt voor de werkbeschrijving, daar zal ik zeker gebruik van gaan maken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en mooi winterhondje.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaahhh, wat is hij schattig, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, wat een mooi sfeertje heb je neergezet!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk! Ik ben weer weg van de kleuren!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk! Ik ben weer weg van de kleuren!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen