Buttons/pagina's

    

woensdag 5 oktober 2016

5x Winnaars van de Workshoppakketjes!

Onwijs bedankt voor alle lieve en leuke reactie's op de verloting van de workshoppakketjes!
Daarnaast zijn er maar liefst 26 nieuwe volgers aangeschoven bij mijn blog, dus bij deze van harte welkom en gezellig dat jullie mijn blog gaan volgen.

Nu tijd voor...






Marianne Borsboom


Gefeliciteerd dames!!
Zouden jullie mij allemaal een mailtje (marleen230586@gmail.com) willen sturen met jullie adresgegevens, dan stuur ik de pakketjes zo snel mogelijk naar jullie op.

Hierbij ook nogmaals hartelijk dank aan Marlous van Doe@Ding die de workshoppakketjes beschikbaar heeft gesteld voor de verloting.

(Klik op het logo om naar de website te gaan)

Lieve groetjes, Marleen


16 opmerkingen:

  1. Congratulations to all lucky winners.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaars.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd winnaars en bedankt Marleen en Doeding voor de kans dit te winnen ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk, dank je wel.
    Ik heb een mailtje gestuurd naar je.
    De rest ook gefeliciteerd :)

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne Borsboom5 oktober 2016 om 15:59

    Wat leuk dat ik een setje gewonnen heb, dankjewel ��
    Ik zal je zo een mailtje sturen.
    Groetjes,
    Marianne Borsboom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan de winnaars, dankjewel voor deze kans Marleen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames gefeliciteerd!
    Veel freubel plezier.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen. Het mailtje is onderweg. Wat leuk dat ik dit pakketje mag ontvangen. Heel erg bedankt alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations to all the lucky winners.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw ik heb er ook een gewonnen wat super leuk, Marleen ik heb je een mailtje gestuurd. alvast heel erg bedankt, de andere winnaars ook gefeliciteerd
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de pakketjes. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd dames. Veel knutselplezier met deze pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen