Buttons/pagina's

    

zondag 8 januari 2017

Een super gezellig dag bij Doe@Ding

Deze maand worden er bij Doe@Ding allerlei leuks georganiseerd ter ere van hun 10 jarig bestaan. Gisteren stond er een Marianne Design dag op het programma. Samen met Neline, Anja en Astrid hebben we de hele dag workshops verzorgd.
Hieronder de pop-up slider card welke de dames bij mij hebben gemaakt.


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clearstamps: CS0922 (Baby teksten NL) - EC0165 (Eline`s words sweet baby)
Collectables: COL1381 (Stork) gebruikt voor een van de stempeltjes - COL1420 (Eline`s stork)
Diamond gems: JU0392 (Clear)
Pretty Papers bloc: PB7051 (Eline`s Sweet Star)

Natuurlijk mag ook een groepsfoto niet ontbreken, dus zijn we met Marlous en het team van Karin Joan op de foto gegaan.
Weer bedankt voor de gezellige dag en de goede verzorging Marlous en team!

Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen


Klik op het logo hieronder om naar de website van Doe@Ding te gaan.

19 opmerkingen:

  1. Leuke foto met alle enthousiaste dames!
    Ik hoop dat er in het voorjaar ook nog een Mariannedag komt, dan kom ik zeker af (maken wij er een weekendje van...), nu was het te gevaarlijk!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaarten en ook een superleuke groepsfoto! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige ooievaar kaarten en mooie foto :)
    De never ending card is helemaal SUPER!
    Jullie ook een fijne zondag.
    Liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaarten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaarten Marleen! De nieuwe MD producten zijn zo leuk en dit model maakt het natuurlijk helemaal een geweldige kaart. Was het toeval dat jullie allemaal in dezelfde kleurtinten waren gekleed? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waow, die zijn heel erg mooi gemaakt Marleen!!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaarten! Had al iets anders in de agenda, anders was ik zeker gekomen. Wel af en toe live filmpjes meegekregen van Karin Joan en via Facebook natuurlijk jou mooie creaties al gezien, tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig deze sliderkaartjes Marleen, dat zal vast heel gezellig geweest zijn bij doe@ding...leuke foto zo samen...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk deze sliderkaarten met de mooie MD materialen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten! Leuk die groepsfoto. Ik volg bij Karin Joan de cursus schrijven met penseel, erg leuk om te doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes geworden en leuke groepsfoto...wel opvallend dat jullie allemaal in het zwart gekleed zijn...(ik hou zo van kleurtjes dus valt op)
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit op de groepsfoto. En prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was zeker een gezellige dag gisteren. Heb 's avonds nog mijn kaart afgemaakt :-)
    Nog bedankt voor de leuke workshop.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes! Leuk modelletje. Ik ga eens op zoek maar een tutorial.
    Jammer dat jouw workshops voor mij altijd zo'n eind uit de buurt zijn anders kwam ik zeker eens meedoen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt helemaal gaaf!!
    geweldig
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Dat zijn hele leuke kaartjes zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen