Buttons/pagina's

    

zaterdag 25 februari 2017

Dino eieren!

Ga voor de Marianne Design BLOGHOP naar het bericht hieronder. 

Dino's! Ik hou er natuurlijk wel van met twee jongetjes in huis. Ze vonden de kaart dan ook prachtig en erg interessant door de vrolijk gekleurde eieren erbij.

Lieve groetjes, Marleen


Vandaag staat deze kaart op op het Marianne Design inspiratie blog. Natuurlijk vind je daar weer de gebruikelijke werkbeschrijving en materialenlijst. Klik op het logo om naar de blog te gaan.



16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marleen.
    Er komen vast hele bijzondere dino's uit de eieren.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met dino's en vrolijke kleuren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is zeker super voor onze dino fans. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marleen,
    Wat een super grappig idee. Die eieren in combi met de dino's.
    Leuk ook hoe je de vulkaan maakte!
    Ik snap dat de mannen hem super interessant vonden ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leuke dinokaart! Super met die eieren! Ik kan me helemaal voorstellen dat dat in het straatje van jou jongens is!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave dinokaart !!!!!
    Lekker kleurrijk !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een gave dinokaart, gaat druk worden bij jullie als al die eieren uit gaan komen...
    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hai marleen
    wat een vrolijke leuke gekleurde kaart
    wat zou het grappig en een wonder zijn als de eieren ook echt uit zouden komen
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje Marleen,en nu maar hopen dat de eieren uitkomen!.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, super leuk en vrolijke kleurtjes!
    En dat ene ei komt al uit . . . !
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat enig Marleen! Zo leuk dat hele tafereel met de vulkaan op de achtergrond en de eieren op de voorgrond! Logisch dat je jongens dat wel interessant vonden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker kleurrijk Marleen, heel leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje. Lekkere kleurtjes. Die dino's staat bijna alles goed. En dan ook nog gekleurde eieren.
    'k Ben zelf de afgelopen week ook nog met die dino's wezen prutsen maar die zie je binnenkort wel een keer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owh wat een schatje is het weer...super leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de dino's en de gekleurde eieren zijn heel erg leuk. Ik geloof graag dat je zoontjes er dol op is. Ik heb nog een hele zolder met dino-spullen, mijn zoon was er vroeger ook helemaal fanaat van.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen