Buttons/pagina's

    

donderdag 23 februari 2017

Marianne Design Challenge blog - Challenge #172

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het Marianne Design challenge blog. Deze keer heeft Anita de nieuwe challenge verzonnen: maak een gezellig tuinkaart! Zoals bij elke challenge zien we graag weer minimaal 3 verschillende materialen van Marianne Design op je kaart verwerkt.

Ook ik ben aan de slag gegaan voor deze challenge en heb een 'Garden Party' kaart in combinatie met het moestuintjes thema gemaakt.

Hopelijk doen jullie weer mee met onze nieuwe challenge?
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1346 (Garden tools) gebruikt voor het stempeltje
Craftables: CR1355 (Grass) - CR1374 (Box card) gebruikt voor de lampionnen - CR1392 (Chains - Dots & Hearts) - CR1393 (Punch die - Vegetable garden) - CR1395 (Seed pocket & garden tools) - CR1396 (Vines) - CR1397 (Garden soil)
Creatables: LR0313 (Stable door)
Glitterpaper: CA3122 (Silver)
Pretty Papers bloc: PK9144 (Country Flowers)

Hieronder staat beschreven hoe ik van de Stable door - LR0313 een deur voor in de kas heb gemaakt:


Stans de deur (Stable door - LR0313) uit hagelwit papier. Haal de stans uit de creatable en draai de deur om. Let erop dat je hierbij de vouwlijn heel laat zodat de deur nog open en dicht kan. Stans de deur nogmaals uit het papier.

Het patroontje dat ik heb gemaakt voor het maken van deze kaart:


Klik op het onderstaande logo om naar het Marianne Design challenge blog te gaan: 



9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk tuinkaartje Marleen...zo mooi al die groentjes in je prachtige kweekkastje...knap om dat zelf te ontwerpen....TOP!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een schitterende kaart Marleen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer geweldig! Leuk ontworpen! En nu ga ik er ook snel mee aan de slag, want ik zag dat ik de 2e prijs heb gewonnen bij de vorige challenge... moestuinmalletjes! Jippie!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer schitterend gemaakt Marleen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige huis! Heel mooi gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en hartstikke bedankt voor dit leuke patroontje. Vind 'm superleuk.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, geweldig wat een prachtige creatie, dank je wel voor het patroon.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen