Buttons/pagina's

    

donderdag 2 maart 2017

Doe@Ding Demodagen in het Atlas Hotel

Het is bijna weer zover!!! De Doe@Ding Demodagen zijn deze vrijdag en zaterdag (3 en 4 maart) weer in het Atlas Hotel in Spijkenisse. Ook ik mag er weer bij zijn en ben weer te vinden in het restaurant gedeelte van het hotel waar de workshops worden verzorgd.

Hieronder vast een kleine sneak peek van de materialen waar je bij mij mee aan de slag gaat...


Alle info over de Doe@Ding Demodagen kun je terugvinden op de flyer hieronder en op de website van Doe@Ding. Zie: http://doeading.nl/


Ook vind je hier nog een aantal andere dames uit het Marianne Design design team. Anja Zom is te vinden in de winkel (op loopafstand van het hotel) voor het verzorgen van een demo. Ook Neline Plaisier en Astrid Schipper verzorgen een demo en zijn te vinden in de grote zaal van het Atlas Hotel.

Ik heb er weer super veel zin!!
Graag tot ziens ;)
Lieve groetjes, Marleen

10 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit!
    Veel plezier en succes :)
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast super veel plezier!
    Het gaat vast weer een succes worden!
    Ga er lekker van genieten.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes en vooral veel plezier.

    fijne dagen liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marleen, Ik heb er zin in morgen en zaterdag.
    Ben ook benieuwd wat we bij jouw gaan maken ik zie iets met Pasen.
    Grt en tot morgen en alvast succes liefs van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer leuk uit Marleen...ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er al heel veelbelovend uit. Ik ben stiekem wel een beetje in love met het leuke konijntje.
    Heel veel plezier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor zover ik het kan zien, ziet het er weer leuk uit Marleen, wat je bedacht hebt voor de workshop. Wellicht kom ik zaterdag weer even bij je kijken en als er een plekje vrij en schuif ik misschien wel bij je aan.

    Succes de komende dagen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je hele gezellige dagen bij Doe@ding Marleen...
    Ik kan er niet naar toe deze keer...Helaas...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil je bij deze verzoeken eens een demo te doen bij HobbyVision zodat ik ook eens naar je kan komen kijken. Vind het niet leuk dat je zo ver weg bent...snik snik.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen