Buttons/pagina's

    

donderdag 30 maart 2017

Niet meer in je EENDJE

Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door het nieuwe achtergrond knipvel van Eline. Ik vond deze afbeelding met het beekje zo ontzettend leuk... ik zag de eendjes er al gezellig samen in zwemmen.

Lieve groetjes, Marleen


Vandaag staat deze kaart op het Marianne Design inspiratie blog. Natuurlijk kun je daar de gebruikelijke werkbeschrijving en materialenlijst weer op terugvinden. Klik op het logo om naar de blog te gaan.


14 opmerkingen:

  1. Och wat een plaatje! Top kaartje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige die eendjes!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi
    Wat zijn die eendjes toch lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, vrolijk en lief! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje
    Je hebt de eendjes leuk verwerkt, ze zijn ook zo schattig
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Marleen...zo schattig die pa en ma eend met de kleintjes
    heel leuk tafereeltje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute, really beautiful card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten heb je met de nieuwe collectie gemaakt. Schattig die eendjes in het beekje. Je theekaart is ook mooi, mooie kleuren en een leuke tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen