Buttons/pagina's

    

zaterdag 25 maart 2017

Tea is like a Hug in a Cup

De nieuwe materialen van Marianne Design voor april liggen in de hobbywinkels en wat zit er weer veel leuks bij. Natuurlijk ben ik helemaal weg van de nieuwe Eline collectables, maar ook met het koffie en thee thema kun je onwijs mooie en gezellige kaarten maken!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clearstamps: KJ1710 (Tea is like a hug in)
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: PL6501 (ATC pocket letter stencil)
Creatables: LR0398 (Build-a-Rose) - LR0462 (Tea for you) - LR0463 (Tiered tray & macarons)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Enamel dots: PL4513 (Baby blue)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Mulberry paper: RB2219 (mulberry paper - white)
Pretty Papers blocs: PK9135 (Fleurique) - PK9144 (Country Flowers)

Dutch Doobadoo mal: Dutch Shape Art - Flower 4 Petals (470.713.118)
Deze kaart doet mee met de challenge bij Dutch Doobadoo: http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2017/03/dutch-doobadoo-challenge-25.html

8 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige en mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtig!
    Mooie kleuren en helemaal compleet met die witte stipjes op het servies.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marleen!
    Ik ben met mijn gewonnen paasdoosje bezig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderschöne Karte, sehr schön gestaltet
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt super leuk gedaan. Alles past qua materialen en kleuren ook perfect bij elkaar. Mooi hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! Prachtige kleuren en materialen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie thee en ik zie bloemen: 2 van mijn favorieten, dus helemaal leuk!
    grtz.Ccolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, super kleuren en mallen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen