Buttons/pagina's

    

donderdag 20 april 2017

Marianne Design Challenge blog - Challenge #176

Al weer tijd voor een nieuwe challenge op het Marianne Design challenge blog. Deze keer is de nieuwe uitdaging bedacht door Judith en zij wil deze keer graag een kaart in het Koffie of Thee thema zien. Zoals altijd zien we ook graag weer minimaal 3 materialen van Marianne Design op je kaart verwerkt.

Ook ik ben weer aan de slag gegaan met de challenge... en aangezien ik al behoorlijk veel 'thee'-kaarten heb gemaakt, heb ik nu geprobeerd om een echt 'koffie'-kaartje te maken.

Doen jullie weer gezellig met ons mee?!
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: KJ1711 (En dan is er koffie)
Creatables: LR0462 (Tea for you) - LR0463 (Tiered tray & macarons)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Enamel dots: PL4503 (Enamel stickers black & white)

8 opmerkingen:

  1. Ik ben een echte koffieleut dus dit kaartje vind ik super! Leuk gedaan zo met het vellum.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! mij doe je er geen plezier mee, ik ben een theeleut ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart !!!!
    Mooie die tekst !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super gedaan. Mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'n Superleuke koffiekaart! Ik kan beide smaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi door z'n eenvoud!
    Leuk gedaan!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, leuk dat koffiebonen dp.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat ik geen koffie drink (ben echt een theemuts, hihi) vind ik je kaartje echt super!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen