Buttons/pagina's

    

zondag 23 april 2017

Verstuur eens een aquarium

Hebben jullie hem al... het nieuwste nummer van het Marianne Magazine?

In Marianne Magazine #34 - Zomer 2017 vind je mijn nieuwste patroon. Deze is voor het maken van een heus aquarium! Een aquarium dat neer kan worden gezet, plat kan worden verstuurd en met bewegende visjes... In het magazine vind je natuurlijk de materialenlijst en werkbeschrijving.
Nog geen abonnee? Kijk dan op de website van Marianne Design voor meer informatie, voor € 13,95 per jaar ben je al lid: http://mariannedesign.nl/abonneren

Natuurlijk is het patroon ook weer terug te vinden in het overzicht 'Patronen' hierboven.

Lieve groetjes, Marleen


__________________________________________________________________________________________________________

Tip: 

Vind je mijn patronen leuk?
Kijk dan ook eens op de gezellige facebookgroep 'Patronen byMarleen voor Marianne Design'. 


Klik op de afbeelding hierboven om naar de facebook groep te gaan.


7 opmerkingen:

  1. Ik heb je aquarium al zitten bewonderen in het magazine.
    Echt gaaf
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plezier spat eraf, zo leuk gemaakt, Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk Marleen, ik zag hem al in het magazine! Ik kan niet wachten tot deze collectie stansen in de winkel ligt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd wat de nieuwe collective gaat worden! Ziet er leuk uit ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deed me denken aan vroeger, dan moest je vissen in zo viekante bak met visjes met magneetjes eraan...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee nog niet gezien want ik heb de nieuwe Marianne nog steeds niet ontvangen. Heb net een mailtje gestuurd. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk patroon heb je weer bedacht, Marleen, net een echt aquarium.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen