Buttons/pagina's

    

dinsdag 27 juni 2017

Petrol en Taupe van Papicolor

Een poosje geleden kreeg ik ze al in handen... de twee allernieuwste kleuren van Papicolor: Petrol en Taupe! Daarbij kreeg ik het verzoek om er een paar werkstukken mee te maken ter promotie. In overleg mag ik deze nu ook aan jullie laten zien hier op mijn blog.

Lieve groetjes, Marleen




Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS0987 (Felicitaties), KJ1712 (Groetjes)
Collectables: COL1431 (Eline's Tropical fish), COL1432 (Eline's Seals), COL1433 (Eline's Seagull & friends)
Craftables: CR1331 (Basic - Round), CR1360 (Passe partouts), CR1406 (Coral)
Design folder: DF3435 (Nautical)
Pretty Papers bloc: PB7052 (Eline's Ocean)
Knipvel: AK0067 (Eline's Backgrounds - Ocean)
Enamel dots: PL4511 (Cold as ice)

Papicolor:
recycled Kraft white (321)
recycled kraft grey (322)
recycled kraft orange (325)
recycled kraft green (328)
ravenzwart (901)
hagelwit (930)
cerise (933)
taupe (961)
petrol (962)

Kijk voor meer informatie op de website van Papicolor:




___________________________________________________________________________________________________________

Hieronder het patroon voor het cadeaudoosje. Snijd voor het maken van de wikkel een strook recycled kraft grey van 30 cm. Ril dit op 5 cm, op 9,1 cm, op 18,7 cm en op 22,8 cm. Vouw dit om het doosje heen en plak vast.


26 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super gaaf uit Marleen....wat een mooie kleurtjes zijn het!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een super leuke kaarten en doosje heb je gemaakt.
    Leuke kleuren papier zijn het, past echt perfect bij het designpapier.
    Heb je van het doosje ook het patroon misschien ?

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje.
      Ik heb het patroontje erbij gezet in het berichtje Linda.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
    2. Dank je Marleen, vind het echt een leuk doosje
      ga hem gauw een keer te maken.

      Groetjes Linda.


      Verwijderen
  3. Ook jij hebt ideeën genoeg en je posten zijn altijd verrassend mooi! Dit is ook weer
    heel gaaf en met al die mooie stansen om je heen, maak je overal een blikvanger van!!!
    Je flessenpost is ook enig van de make en take! Veel knutsel plezier weer!
    Zomergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtige kleuren zijn het.
    Maar jij hebt er dan ook hele toffe kaartjes mee gemaakt.
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch weer lekker bezig geweest! Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor ;-)
    Het zijn stuk voor stuk plaatjes!
    Complimenten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige creaties, ontzettend mooi! Taupe en petrol behoren tot mijn favoriete kleuren, prachtig gecombineerd Marleen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Marleen,
    wat een geweldige voorbeelden heb je gemakat met het mooie papier. De kleruen combineren prachtig met elkaar!
    En leuk dat je het doosje met ons deelt.
    Dank je.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk weer Marleen, en bedankt voor het doosjes patroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke creaties, Marleen.

    Groetje, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie Marleen, mooi met deze kleurtjes. En dat kadodoosje ga ik zeker eens maken met die leuke wikkel! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf Marleen! Mooie kleuren van het papicolor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleurencombi.
    Je hebt er dan ook een super leuke serie creaties mee gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie creaties weer, leuk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een mooie kaarten met deze kleuren. Ook je doosje is erg leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marleen, wat prachtige kaarten en doosje heb je gemaakt. Bedankt dat je met ons het patroon wilt delen. Ik ben nu geopereerd aan mijn rechter onderarm en kan nu even niet hobbyen wat ik heel erg jammer vind. afgelopen zondag heb ik de laatste kaart gemaakt.
    grt van Judith en nog een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaarten en doosje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen