Buttons/pagina's

    

zondag 18 juni 2017

Vaderdag #1 DAD

Vaderdag vandaag... en natuurlijk heb ik ook een kaart gemaakt voor mijn eigen vader!! Toevallig ook een zomerse kaart, die prima bij het weer past vandaag, haha.

Hele fijne Vaderdag en geniet van het mooie weer.
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: COL1336 (Champion) - HT1618 (Fish in the reef) - HT1619 (Hetty's Mermaid) - HT1621 (Hetty's Playful Seals) - HT1622 (Hetty's At the beach)
Enamel dots: PL4513 (Baby blue)

4 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje, mooi effect dat gekleurde gedeelte in het midden!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, wunderschöne Karte, ganz toll gemacht
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen