Buttons/pagina's

    

dinsdag 11 juli 2017

Dreamcatcher en babyshower

Vandaag twee dingen door elkaar, haha. Want wat hebben een dreamcatcher en een babyshower nu met elkaar te maken... eigenlijk niets. Dus hierbij eerst mijn kaartje met de gave dreamcatcher stempel van deze maand. Heb gisteren heerlijk zitten 'spelen' met de nieuwe stempels en hieronder het eindresultaat!
De stempels van de veren, hartjes, sterren en pijlen heb ik op het dessinpapier gestempeld met VersaMark en daarna bewerkt met Papermania Embossing Powder Clear. Daarna heb ik de dreamcatcher er overheen gestempeld met VersaMark en bewerkt met Stampendous White EP100.


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS0989 (Dreamcatcher sentiments) - CS0990 (Feathers)
Design folder: DF3436 (Ocean view)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Pretty Papers bloc: PK9147 (Aqua color)

De babyshower was afgelopen weekend en was voor mijn inmiddels hoogzwangere beste vriendin. Natuurlijk horen er ook lekkere hapjes bij een feestje, dus heeft iedereen thuis iets lekkers gemaakt. Zoals te verwachten is... kon ik het niet laten er ook iets bij de knutselen.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1313 (Eline's baby) gebruikt voor het stempeltje van het konijntje - COL1381 (Stork) het stempeltje 'new arrival' aan de achterkant gebruikt.
Craftables: CR1331 (Basic - Round)
Pretty Papers blocs: PB7049 (Eline's Babies blue) - PB7050 (Eline's Babies pink)

10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de dreamcatcher.
    De lekkere hapjes zien er gezellig uit zo.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de dromenvanger, die achtergrond is gaaf en door het witte embossingpoeder ligt de dreamcatcher er mooi 'dik' bovenop. Je hapjes zien er niet alleen lekker, maar ook mooi uit, leuk bedacht!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen, wat was je er vroeg bij vanmorgen.
    Je kaart is prachtig maar die smoesjes zijn ook heel erg leuk en lekker geworden.
    Goed bedacht. Je bloemenkaart hier boven geeft mij het gevoel dat ik in een tropisch paradijs zit. Heerlijk!
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dreamcatcherkaart maar vooral die overheerlijke soesje trekken mijn aandacht. Oeps ! en ik zit al een heel weekend te zeggen dat ik eindelijk eens wat minder moet gaan snoepen ! Heel leuk met het konijntje erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hoor die baby-soesjes en zien er schattig uit. Leuk idee.
    En je kaartje is ook super.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, gave kleurtjes en een hele mooie stempel. Wat zien die soesjes er heerlijk uit en zo schattig de prikkertjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke prikkertjes! Waarmee heb je de konijntjes ingekleurd? Groetjes Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alice,
      Bedankt voor je berichtje.
      Ik kleur zelf altijd het liefst met mijn Derwent Coloursoft potloden en heb de konijntjes daar ook mee ingekleurd.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  8. Ohhhhhhhhhhh Marleen,

    het water loopt me in de mond met die prachtig mooie baby soesjes. Wat een lief en leuk
    gebaar naar je zwangere vriendin....

    vergeet bijna de dromenvanger, ook erg mooi maar de Haasjes winnen het vandaag.

    groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ook de soesjes zijn geweldig en zien er lekker uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen