Buttons/pagina's

    

donderdag 10 augustus 2017

Post met cadeautjes

Wat is er nu leuker dan echte post? Post met cadeautjes natuurlijk! Bij het zien van het nieuwe Pretty Papers bloc 'Do what you love' en de alfabet craftables, kon ik het niet laten weer eens aan de slag te gaan met een vrolijke snail mail. Snail mail met stickers, labeltjes, een gevuld cadeauzakje en een mini schriftje.

Lieve groetjes, Marleen


Benieuwd hoe ik deze kaart heb gemaakt? En wat ik daarbij allemaal heb gebruikt? Kijk dan snel op het Marianne Design inspiratie blog. Daar vind je de werkbeschrijving en materialenlijst terug. Klik op het logo om naar de blog te gaan.


9 opmerkingen:

  1. Super mooi! Wat een feestje om dit op de post te doen en vooral om te ontvangen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....super gaaf Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Ik denk dat ik toch maar overstag ga en het zwart/witte papierblok ga bestellen ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig cadeautje om te versturen, heel mooi papier. Door de vakantie je drie prachtige wijnkaartjes gemist. Wat een geweldig patroon van de bergen en een eer dat hij in het blad van Marianne staat en ook nog eens op de voorpagina.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf cadeau Marleen erg leuk gedaan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig leuke creatie weer, Marleen.
    De kleuren zijn super bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, die ga ik ook proberen te maken!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen