Buttons/pagina's

    

donderdag 28 september 2017

Doe@Ding Demodagen


Het is bijna weer zover... de Doe@Ding Demodagen in het Atlas Hotel in Spijkenisse. Misschien hebben sommige van jullie het al gezien, maar deze keer ben ik niet te vinden in de zaal met workshops maar bij de demo's. Deze keer mag ik een demo verzorgen met de nieuwste materialen van Marianne Design! Ik ben dus lekker aan de slag gegaan met de lieve kerstmaterialen ontworpen door Eline Pellinkhof en met de gave stempelmaterialen van Karin Joan.

Voor meer info over de dagen lees de flyer hieronder en zie de website van Doe@Ding: https://doeading.nl/

De beide demodagen ben ik aanwezig, kom je gezellig kijken? Ik heb er zin in! Heel graag tot ziens bij de Doe@Ding demodagen.
Lieve groetjes, Marleen



6 opmerkingen:

  1. Superleuk! Zo jammer dat ik niet kan komen... Hopelijk een volgende keer. Veel plezier!!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschön, aber mit welchen Programm hast du die Collage gemacht???
    glg Ggertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had graag weer bij je aan geschoven maar helaas moet ik zaterdag op stap voor mijn vrijwilligers werk, dat gaat ook door...
    Maar dit ziet er al super leuk uit, die kleurtjes heerlijk...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wwer hele leuke dagen in het vooruitzicht marleen
    Heel veel succes met je demo's
    Jammer maar ik ga niet komen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan helaas niet komen, is mij iets te ver voor nu. Hele leuke dagen gewenst Marleen, groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit wat je hebt gemaakt. Komt het graag bewonderen. Succes met de demo's dit keer en tot zaterdag.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen