Buttons/pagina's

    

dinsdag 19 september 2017

Je bent Jarig!

De dames van het design team hebben sommige materialen natuurlijk al eerder, anders zouden we geen voorbeeldkaarten kunnen maken voor the Collection en andere magazines. Zo had ik de lieve Kerstmuisjes van Eline Pellinkhof al eerder in mijn bezit. Toen Eline jarig was kon ik het niet laten om daar deze feestelijke verjaardagskaart mee gemaakt!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: HT1603 (Luchtpost)
Collectables: COL1398 (Banners XL) - COL1437 (Eline's mice family) - COL1438 (Eline's outfits) - COL1439 (Eline's Christmas decoration)
Craftables: CR1351 (Heart Basic shape) - CR1353 (Label XL & labels XS) - CR1360 (Passe partouts)
Creatables: LR0185 (Sneeuwvlok)
Design folder: DF3432 (Sweet Hearts)
Glitter paper: CA3122 (Silver)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PB7053 (Eline's Berry christmas)


17 opmerkingen:

  1. Dat is super leuk gedaan Marleen. Deze muisjes kun je echt voor verschillende doeleinden gebruiken zeg.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn overal geschikt voor die schattige muisjes. Lieve kleurtjes heb je gebruikt en dat beetje groen in de cirkel erachter geeft het net iets extra's!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart voor Eline! Wat een leuke combi van de verschillende materialen, erg tof.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige kaart met deze feestelijke muis.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.
    Lieve groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief kaartje Marleen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is dit! Weer heel mooi gedaan.

    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wederom een hele leuke kaart Marleen! Ik vind hem erg lief :)
    Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg schattig dit kaartje,daar zal ze blij mee geweest zijn!
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier wordt ik vrolijk van! Wat een leuke kaart!groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend lief en schattig kaartje maakte je voor Eline.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaaaaah wat een droppie!
    Super leuk!
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen