Buttons/pagina's

    

donderdag 7 september 2017

Marianne Design challenge blog - Challenge 184

Vandaag gaat challenge 184 op het Marianne Design challenge blog van start. Deze keer is de challenge verzonnen door Jenny en zij wil graag een zomerse kaart met stempel zien. Verder zien we graag weer minimaal 3 materialen van Marianne Design terug op je kaart.

Natuurlijk ben ook ik weer aan de slag gegaan met de challenge... dus tussen de eerste kerstkaartjes van dit jaar op mijn blog nu nog even een hele zomerse kaart!

Doen jullie weer gezellig met ons mee?
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: KJ1713 (Zomer) - KJ1714 (Summer)
Craftables: CR1362 (Stitched hearts accolade) - KJ1712 (Groetjes)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9147 (Aqua color)

Klik op het logo hieronder om naar het Marianne Design challenge blog te gaan...


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt ,met al die verschillende stempeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zomerse thema is goed vertegenwoordigd op je kaartje.
    Super leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Marleen....nog lekker zomers!
    ik ga ook aan de slag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke frisse zomerse kleuren. Stempels met clear embossing poeder? Heel leuk!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Mooie overloop van kleurtjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, prachtig die stempeltjes, mooie kleuren. Wat hebben jullie geweldige schattige kaartjes gemaakt met de muisjes, ik wou dat ik dichterbij woonde. Ook je kerstkaart met de stempel is mooi geworden, de stempel is geweldig mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen