Buttons/pagina's

    

woensdag 11 oktober 2017

Gift of Love

Vinden jullie ze ook zo gaaf de nieuwe materialen van Karin Joan? Natuurlijk kun je er geweldig gave labels en cadeautjes mee versieren, maar je kunt er ook een schitterende kerstkaart mee maken!

Lieve groetjes, Marleen


Benieuwd hoe ik deze kaart heb gemaakt? En wat ik daarbij allemaal heb gebruikt? Kijk dan snel op de nieuwe website van Marianne Design! Daar vind je de werkbeschrijving en materialenlijst. Klik op het logo om naar de website te gaan.


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met lekkere frisse kleuren. Prachtige sierlijke tekst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefällt mir, ist wunderschön gestaltet
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Mooi om de tekst zo centraal te zetten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout, prachtige kleuren !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, mooi de witte tekst op het hardroze.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen