Buttons/pagina's

    

donderdag 19 oktober 2017

Marianne Design challenge blog - Challenge 187

Vandaag gaat challenge 187 op het Marianne Design challenge blog van start. Deze keer is de challenge verzonnen door Wybrich en zij heeft een leuke sketch gevonden. Deze vind je natuurlijk terug op het challenge blog. Naast de sketch zien we graag weer minimaal 3 materialen van Marianne Design terug op je kaart.

Doen jullie weer gezellig met ons mee?
Ook deze keer zijn er weer mooie prijzen te winnen.
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1355 (Fox)
Craftables: CR1336 (Punch die - autumn leaves) - CR1353 (Label XL & labels XS) - CR1419 (Branch wreath)
Creatables: LR0431 (Tiny's pumpkins)
Enamel dots: PL4502 (Enamel stickers green & orange) - PL4503 (Enamel stickers black & white)
Pretty Papers bloc: PK9145 (Beary cute)
Stickers: PL4508 (December)

Klik op het logo hieronder om naar het Marianne Design challenge blog te gaan...


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met super leuke combinatie van stansen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, mooie uitwerking van de sketch!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG voorbeeld kaartje heb je weer gemaakt met die leuke sketch Marleen...het schattige vosje zit daar zo mooi in die herfstkrans, erg leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeldkaart! Super..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!
    Prachtig van kleur.
    Weer heel leuk gedaan Marleen.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leukerd Marleen. Ik heb nog veel in te halen en bij te lezen ;-)

    Lieve groet, Petra

    Ps: mijn excuus dat ik lang niet meer geblogt heb. Tijdens onze verhuizing verloren we een dierbare vriend en daarna zijn we lang met vakantie geweest. Nu ben ik er weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen