Buttons/pagina's

    

dinsdag 24 oktober 2017

Muisjes kaas

Bij de Doe@Ding demodagen in het Atlas Hotel had ik een kaasje bij me... met twee muisjes. Die dagen heb ik veel vragen gekregen naar het patroon om het kaasje zelf ook te maken. Dus bij deze het patroontje!

Heel veel plezier ermee.
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1398 (Banners XL) - COL1437 (Eline's mice family) - COL1439 (Eline's Christmas decoration)
Craftables: CR1331 (Basic - Round)
Pretty Papers bloc: PB7053 (Eline's Berry christmas)


Klik op het patroon om deze te vergroten en druk af op A4 formaat.

_____________________________________________________________________________________________________

Vind je mijn patronen leuk?
Of heb je er zelf al iets moois mee gemaakt?
Kijk dan ook eens op de mijn facebookgroep 'Patronen byMarleen voor Marianne Design'. 


Klik op de afbeelding hierboven om naar de facebook groep te gaan.


20 opmerkingen:

  1. Dank je voor het patroon Marleen. Nu even afwachten of ik met de kerst de muisjes krijg van mijn verlanglijst en dan gaat de kaas er zeker bij gemaakt worden.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee die kaas...hier zitten we met smart te wchten op de post, die komt als het goed is de muisjes brenegen...

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig!
    dankjewel voor het patroontje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke creatie heb je gemaakt!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dank je wel voor het patroontje.
    Ik ga het ook vast en zeker een deze dagen maken.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige creatie geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt!
    Zolang het maar papieren muisjes zijn... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw die is te gek zeg leuk dat je het patroon met ons wil delen ga hem zeker een keer maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen,
    Wat enig om een stuk kaas te maken met de muisjes... zeker voor een demo of beurs om mensen te laten zien wat je allemaal met de muisjes kunt doen. Spreekt helemaal tot de verbeelding.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaasje met muizen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze schattig zo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk deze creatie Marleen...een super leuk tafereeltje met die muisjes op die kaas...hoe krijg je het weer verzonnen...TOPPIE!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er wel ff super leuk uit zeg.
    Knap dat je al die modelletjes zelf bedenkt.
    Bedankt voor het patroontje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kaasjes Marleen, wat zullen die muisjes hiervan snoepen zeg..
    Bedankt voor dit patroontje, ik ga hem opslaan!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk Marleen!
    Bedankt voor het patroon!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk! En tof dat je het patroontje (weer) met ons deelt.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk Marleen, zo met de kaas! Lekker smikkelen voor de muisjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuk bedankt voor het patroon

    groetjes Leida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooi, Marleen, bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen