Buttons/pagina's

    

maandag 11 december 2017

Celebrating Christmas

Voor the Collection #60 mocht ik twee setjes met kaarten maken. Natuurlijk ook leuk om weer even hier met jullie op mijn blog te delen! Hieronder het eerste setje kerstkaarten vind je terug in mijn berichtje van 28 november. Hieronder vandaag het tweede setje gemaakt met de nieuwe december materialen.

Lieve groetjes, Marleen




Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: KJ1718 (Giftwrapping - Gift of love)
Craftables: CR1286 (Snowy Window), CR1387 (Wreath),  CR1392 (Chains - Dots & Hearts), CR1427 (Candle bridge)
Creatables: LR0502 (Curtains)
Design folder extra: DF3427 (Little Stars)
Decoration paper: CA3126 (Gold) - CA3127 (Silver)
Enamel dots: PL4510 (Gold & silver)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper), CA3120 (Bronze)
Knipvel: IT590 (Tiny's background: Winter)
Pretty Papers bloc: PK9151 (Royal Christmas)


11 opmerkingen:

  1. Prachtig Marleen, je hebt weer prachtige kaarten gemaakt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw, super!
    Met mijn lievelings-kaarsjes-trap, die staat hier ook voor het raam ;)
    En wat leuk dat 1 kaart buiten is en 1 kaart binnen.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en knusse kaarten! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi !!!!!
    Ze zien er gezellig uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig sfeertje op beide kaartjes!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk deze huiselijke kaarten in feestsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kerstkaartjes Marleen ..leuke tafereeltjes erop...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten weer gemaakt!
    grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super
    wat een plaatjes, ze zullen in je bus vallen, whauw!
    groetjes en fijne creatieve kerstdagen
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen