Buttons/pagina's

    

zondag 14 januari 2018

MATS - My turquoise bag

Zoals ik eerder aan jullie heb verteld ben ik vorige week gestart met een online cursus, de MATS Bootcamp 2018 (MakeArtThatSells). Mocht je het bericht hebben gemist... je kunt hem HIER teruglezen.

Vorige week maandag zijn we gestart met een mini opdracht, dat deel gaat vooral om schetsen. Hieronder zie je de uitwerking daarvan!


De komende twee weken moet dit verder worden uitgewerkt tot een eindproduct... maar wat we ermee moeten doen en hoe precies, dat krijgen we morgen (maandag) te horen/lezen.

Nu bevind ik me ook (overduidelijk) in een groep met zeer getalenteerde illustratoren en kunstenaars. Genoeg inspiratie om me heen dus maar ook best spannend. Gelukkig is het een onwijs leuke groep en moedigt iedereen elkaar aan, beginners en professionals!

Als het me lukt er een leuk eindproduct mee te maken, zien jullie dit uiteraard weer hier op mijn blog over een week of twee en als het volledig mislukt gooi ik het stiekem weg, hahaha.

Lieve groetjes, Marleen

10 opmerkingen:

  1. Leuk om je talent te benutten, kan erg genieten van je mooie tekeningen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Tekenen kun je ook al goed. Knap gedaan! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig getekend Marleen. Je kaartje voor de buurtjes is ook heel mooi geworden. En het doosje had ik al gezien bij MD. Ik ga het patroontje zeker eens gebruiken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neee ook als het voor jou gevoel is mislukt moet je het laten zien want ik vind dit al mooi dus het kan alleen maar mooier worden!
    succes Marleen het klinkt ook als een hele leuke uitdaging!
    dus ik ben wel benieuwd hoe je het moet gaan uitwerken...
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan echt prachtig teken en dit ziet er heel leuk uit...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, maar jij bet dat ook, getalenteerd.... erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt TROTS zijn op jezelf Marleen.
    Ziet er nu al Top uit.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel leuk uit Marleen!
    Dat gaat vast wel goed komen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk en het ziet er al heel goed uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Dit is zo mooi!
    Mislukken is onmogelijk. Geloof me maar! ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen