Buttons/pagina's

    

woensdag 2 mei 2018

Hoera een jongetje!

Vorige week is er bij ons in de straat een nieuw buurjongetje geboren! Nog een vriendje voor mijn jongens om mee te spelen, hihi. Al zal het natuurlijk nog wel even duren voor hij met iedereen uit de buurt mee kan rennen en spelen.

Maar voor deze feestelijke gelegenheid ben ik uiteraard aan de slag gegaan met een lief geboorte kaartje om hem te verwelkomen!!!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EC0171 (Eline's tekst)
Collectables: COL1387 (Eline's Baby) - COL1444 (Rosettes & labels) gebruikt om het hapje bovenin mee uit te stanzen
Craftables: CR1417 (Punch die ABC) - PL6501 (ATC pocket letter stencil)
Enamel dots: PL4513 (Baby blue)
Ribbons: JU0949 (Maritime rope) - JU0950 (sweet colors ribbons)


13 opmerkingen:

  1. Gorgeous Marleen! Love the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al uit elkaar te schuiven, wat is ie leuk Marleen!
    Ik heb je vorige schuifkaart gemaakt en was enig om te doen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaart heb je voor de geboorte van Levi gemaakt. Mooi de zachte kleurtjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit weer lieve geboorte kaarten
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig kaartje! De baby van MD blijft een leukerdje en je model is er ook eentje die nog op mijn to do lijstje staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schuifkaart is dit geworden. Alles is perfect op elkaar afgestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig schuifkaartje, lief!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is weer super mooi geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie schuifkaart, maar hoe heb je deze kaart gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk deze schuifkaart!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, super schattig! Gefeliciteerd met jullie kleinste buurjongetje.
    De bloemen/vlinder kaarten zijn ook schitterend.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen