Buttons/pagina's

    

donderdag 19 juli 2018

Waar was ik toch zo druk mee...

The Collection voor september is al helemaal klaar en verstuurd naar de winkeliers. Dus nu mag ik jullie eindelijk vertellen... dat ik 4 Craft Stencils heb mogen ontwerpen voor Marianne Design!!!!
Vanochtend vielen ze hier op de deurmat, helemaal klaar in de verpakking om eind volgende maand naar de hobbywinkels te gaan. Super blij mee en stiekem ook heel trots op... maar vooral Marianne Design heel dankbaar voor het uitbrengen.


Deze eerste set is helemaal in het thema van de herfst en is vanaf eind augustus te koop in de hobbywinkels. Inmiddels ben ik al getipt door een aantal dames dat ze ook al online te vinden zijn als pre-order. 

Bij de herfst denk ik altijd aan gezelligheid... het bos vol met warme kleuren, bladeren die op de grond dwarrelen en vrolijke paddenstoelen waaronder misschien wel een kabouter verstopt zit, haha. Maar ik denk ook aan een kop thee met een stukje appeltaart en natuurlijk mogen pompoenen in de herfst niet ontbreken! 


PS8013 (Craft Stencil Apple by Marleen)
PS8014 (Craft Stencil Autumn leaves by Marleen)
PS8015 (Craft Stencil Mushrooms by Marleen)
PS8016 (Craft Stencil Pumpkin by Marleen)

Met de Craft Stencils kun je heel eenvoudig een gevormde kaart maken en decoreren. Je kunt ze enkel maken, met een leuk standaard eronder of er een dubbel kaart van maken die zelf kan blijven staan. Ook kun je de vormen natuurlijk los gebruiken en weer op een 'gewone' kaart plakken. Uiteraard meer daarover in september!


Op de cover van the Collection #69 kun je vast een voorbeeld van het setje paddenstoelen zien.

Ook in het nieuwste nummer van het Marianne Magazine nr. 39 (kom eind juli uit) zijn voorbeelden te vinden die zijn gemaakt met de Craft Stencils.

Lieve groetjes, Marleen

22 opmerkingen:

  1. Wow! Echt leuk! Herfst is helemaal mijn ding. Gefeliciteerd Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Marleen. Nogmaals gefeliciteerd met dit resultaat. Ik kan mij best voorstellen dat je trots bent en dat mag ook! Ik heb ze al gezien en de voorbeeldkaarten ook ze zijn toppie. En ik ga ze zeker bestellen. Ik ben ook dol op herfst.
    Lieve groetjes van Judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit. Ik vind dat blad ook erg mooi en de pompoen en ..
    Hebben dus. Kan me voorstellen dat je er erg trots op bent. Dat mag best! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marleen, je stencils zien er prachtig uit, en daar mag je zeker trots op zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk! Van harte gefeliciteerd. Wat een mooie prestatie! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd zeg met deze prachtige kaart voorbeelden. Hihi ik dacht kan je misschien ook als Stencil gebruiken. Superleuk dat jij hier de kans voor krijgt. Het lijkt mij een droom die uitkomt. Geniet ervan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is gaaf, wat ontzettend leuk voor je Marleen en op de cover staat al een heel leuk voorbeeld. Je loopt nu op wolkjes zeker? Geniet ervan en ik ben benieuwd...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow zeg wat leuk en wat een eer! Ze zijn erg leuk.
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat gaaf! Een eigen herfstlijn. Superleuk voor je! En ik ben benieuwd wat jij als voorbeelden hebt gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Marleen. Mooie craftstencils. Daar zien we straks mooie creaties mee verschijnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk Marleen! mooie stensils, ik ben benieuwd naar de voorbeelden.....

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg toffe patronen, ben benieuwd naar de creaties die je ermee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW Marleen, wat super leuk...
    Daar zullen weer geweldige voorbeeldkaarten mee volgen, wat zijn het leuke modelletjes!
    Je mag ook wel heel trots zijn...van harte gefeliciteerd meid!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SUPERSssssss Marleen, van harte gefeliciteerd!...wat heerlijk als dromen uit komen hè! Wees maar trots hoor en geniet enorm van alles en dit zal vast niet het laatste zijn wat we van jou ontwerpen gaan zien!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Marleen. Iets waar je zeker trots op kan zijn. Ik denk dat er dan vast meer gaan volgen. Succes ermee.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk voor je ze zijn geweldig leuk geworden er zullen er vast nog wel meer komen ben heel erg benieuwd echt iets om trots op te zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk Gefeliciteerd Marleen, dik verdiend!! Ze zijn super.....heb er al mee mogen werken. Heel veel succes in de toekomst.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Thea! En super leuk dat je er al mee aan de slag bent geweest, nu heel benieuwd wat voor moois jij ermee hebt gemaakt.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  18. Echt super leuk.....gefeliciteerd....
    Daar mag je best trots op zijn.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk een eigen lijn, Marleen!! Gefeliciteerd!!
    De stencils zijn erg leuk, helemaal mijn smaak...
    Verheug me al op als ze in de winkel liggen en op jouw voorbeelden.
    Marleen, heel veel succes in de toekomst!!
    Groetjes en liefs van Eva van Buuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zien er geweldig uit en de voorbeelden in de Collection zijn super leuk, ga ze zeker kopen als ze in de winkel liggen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen