Buttons/pagina's

    

zaterdag 15 september 2018

How to... met Craft stencil - Apple by Marleen (PS8013)

Vandaag de laatste 'How to...' van de herfstset Craft stencils die ik voor Marianne Design mocht ontwerpen. Op verzoek staat de 'How to...' deze keer niet op mijn blog, maar op het blog op de website van Marianne Design!!

Hieronder dus het eindresultaat, de werkbeschrijving met stap-voor-stap-foto's en de materialenlijst staan op de website van Marianne Design:


Heel veel knutselplezier weer ermee!
Lieve groetjes, Marleen

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen de appel heb ik ook gekocht maar je hebt er een mooie beterschap van gemaakt.
    Ik ga hem ook een keer maken
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Staat op mijn verlanglijstje voor binnenkort, hahaha. Ik was van plan om Sinterklaas te zeggen, maar dat haal ik niet. Duurt me te lang;)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrr leuke kaart, Marleen :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Marleen! Zeker voor en beterschapskaartje...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen