Buttons/pagina's

    

maandag 3 september 2018

the Collection Catalog 2018

Ook ik heb dit jaar weer mee mogen werken aan the Collection Catalog voor dit jaar 2018. Op verschillende plaatsen in het magazine vind je kaarten van mij. Maar dit jaar voor het eerst staan er ook producten van mijn hand in! Super trots op natuurlijk. 


Met het setje Craft stencils van de september collectie heb ik 4 herfstkaarten mogen maken. Voor wie goed kijkt...  die kan ook het setje Craft stencils ontdekken die ik voor de kerst heb mogen maken! 

Natuurlijk staat de hele catalogus helemaal vol met prachtige werkstukken om zelf ook te maken en vind je er een overzicht van alle producten van Marianne Design. De catalogus is verkrijgbaar voor € 3,99 in de hobbywinkels.

Lieve groetjes, Marleen




3 opmerkingen:

  1. Ja het ziet er prachtig uit Marleeen :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de catalogus op de KGKD gekocht en je creaties gezien, heel erg mooi!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen daar mag je zeker super trots op zijn dat je dit al gedaan hebt. Ik had jouw in het boek gezien met leuke kaarten.
    Ik heb de paddelstoel en appel al gekocht.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen