Buttons/pagina's

    

maandag 15 oktober 2018

Herfstthee

Afgelopen weekend stond er weer een leuke spotlight online op het blog op de website van Marianne Design. Deze keer stond de nieuwe Collectable 'Hot Chocolate Mug' centraal en vind je dus ook terug op alle werkstukken van het design team.

Hieronder mijn bijdrage. Voor mijn kaart heb ik inspiratie gevonden in mijn eigen theebeker... ben namelijk helemaal weg van herfstthee!
Voor de materialenlijst en de werkstukken van alle dames ga naar de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/blog/spotlight-hot-chocolate-mug

Lieve groetjes, Marleen


9 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan, tof met die kaneelstokjes;-)bloemetjes en blaadjes in deze mooie herfstkleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt in deze warme kleuren, super!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, de warmte straalt ervan af!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Kaart heb je weer gemaakt Marleen!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaartje en heerlijk de herst zo in thee terug gebracht...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een prachtige kaartje leuk idee om de mok op het blad te zetten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmm... heerlijke herfstthee :) Ik krijg er accuut zin in bij het zien van deze supergave kaart! Heel leuk gemaakt zo!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen