Buttons/pagina's

    

maandag 14 januari 2019

Marleen's shelves and greenery

Het is zover... ik mag weer iets geweldig gaafs van de daken schreeuwen!!! Naast de Craft stencils die ik voor Marianne Design heb mogen ontwerpen zullen er in de maart collectie twee mallen van mijn hand uit komen! YAY!!!!


Deze eerste twee mallen zijn Craftables, om precies te zijn de CR1463 (Marleen's shelves) en de CR1464 (Marleen's greenery). Een trappetje en een setje met planten en mini bloemetjes.


Het trappetje is op te bouwen door de trede met 3D tape een klein stukje naar voren te laten komen. Op de trede kun je dan de planten in hun potjes zetten. De potten zijn natuurlijk super leuk in allerlei  verschillende kleuren te maken en vul ze daarna met verschillende planten met en zonder bloemetjes. Leef je er lekker mee uit!!

Het duurt nog eventjes voor ze ook echt in de winkel zullen liggen. Bestellen door middel van een Pre-order kan al wel (of heel binnenkort) bij de verschillende hobby/webwinkels. Eind februari worden ze in de winkels verwacht. Voor the Collection van maart mocht ik er al wel mee aan de slag. Het voorbeeld zien jullie hieronder. 

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1398 (Punch die - Birds), CR1463 (Marleen’s shelves), CR1464 (Marleen’s greenery)
Clear stamps: CS1022 (Lente)
Pretty Papers blocs: PK9127 (Watercolor), PK9152 (Herbs & leaves), PK9157 (Soft pastels)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Pearls: CA3132 (White)

31 opmerkingen:

  1. Oooh geweldig zijn je nieuwe stansen
    Daar mag je trots op zijn 🥰
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super gave stansen leuk ben benieuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn sowieso voor mij heb ze ook op de volkstuin, geweldig Marleen, zie er naar uit, je kunt daar heel veel mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf Marleen. Ik ben in maart jarig dus ik weet wat ik op mijn lijstje kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat lekker, gefeliciteerd, super leuk!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, ze zijn helemaal geweldig! Die komen ook op mijn verlanglijst! Je kaart met deze leuke mallen is prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPERRRR GEWELDIG FANTASTISCH!!!!!! Dikke proficiat Marleen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEWELDIG, Marleen...je gaat als een trein!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mallen heb je ontworpen Marleen. Het trappetje is ook erg modern.
    Mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marleen wat geweldig voor je. Dit vind ik echt super leuk voor je gefeliciteerd. De kaart is ook fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat zijn ze mooi! Gaan direct op mijn verlanglijstje. Gefeliciteerd hoor en de kaart is geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooo, jij gaat lekker!!
    Super leuke mallen 😁

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooooow,super die ga ik zeker kopen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw die hebben een hoog "die wil ik" gehalte Marleen. Wat gaaf, goed bedacht en gefeliciteerd met de productie :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk deze deze tree met cactussen! Gaaf bedacht en gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super wat leuk je nieuwe ontwerpen, echt gaaf het trappetje. Mooie kaart maakte je ermee. Ook je voorbeelden met je craftstencils zijn prachtig geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ontzettend leuk Marleen, je eigen malletjes! Daar mag je trots op zijn en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zijn echt gave sets! Ik word er een beetje hebberig van. Dat heb je super ontworpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat moet dat leuk zijn, Marleen!! Gaaf hoor, gefeliciteerd! Het zijn twee heel leuke stansen bij elkaar. Goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouw...heel gaaf Marleen, wat ontzettend goed bedacht
    good luck!!! je kan rots zijn op jezelf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk Marleen! Hoog heb-gehalte, hihi
    Groetjes, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja ze zijn prachtig net zoals je kaartje:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk weer Marleen je gaat steeds een stapje vooruit.
    Ik vind het een super toffe mallen en je hebt 2 prachtige kaarten van gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf Marleen, je gaat lekker!! Super!
    groetjes,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat superleuk Marleen. Gefeliciteerd!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk voor je Marleen het zijn gave mallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen