Buttons/pagina's

    

zaterdag 9 februari 2019

Gebaksdoosje voor 4 taartpuntjes

Om even heerlijk in het feestelijke thema te blijven staat er vandaag weer een leuke Spotlight online op het Marianne Design blog. HOERA FEEST!

In de Spotlight vinden jullie mijn werkstuk gemaakt met de craftable 'Cake'. Huh...? Geen werkstuk met het Craft stencil Present by Marleen? Nee... hihi, maar er zijn wel twee andere dames met het Craft stencil aan de slag gegaan. Dus ook daarvoor genoeg inspiratie!!


Hieronder vinden jullie het patroontje waarmee jullie dit doosje zelf ook kunnen maken. Het raampje heb ik er niet op tekenend... mocht die er ook in willen maken die dit dan in het bovenste deel (de deksel). Het raampje is 15 x 7 cm, dus de randen zijn 1 cm breed.

Klik op het patroon om deze te vergroten

In het gebaksdoosje passen precies 4 stukjes taart (uitgestant met de Craftable 'Cake'). De toefjes slagroom heb ik gemaakt met vloeipapier. Dit doe je door een stapeltje tegelijk uit te stanzen met een cirkelvormige mal. Daarna zet je de laagjes papier vast met een brad en verkreukel je ze omhoog.


Heel veel plezier ermee!!

En... vergeet niet om naar de website van Marianne Design te gaan om ook de andere feestelijke werkstukken in de Spotlight te bekijken. Zie: https://mariannedesign.nl/blog

Lieve groetjes, Marleen

13 opmerkingen:

  1. Oh geweldig!! Deze ga ik maken!!
    Hobby groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge, wat ziet dit er feestelijk uit!! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig met de slagroomtoef er bovenop ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te geinig, dit ook weer! Een hele doos gebakjes, mjammie. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bedacht weer, wat leuk om cadeau te doen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je er een patroon gemaakt hebt van het doosje en met ons wilt delen dank je wel Marleen!
    Heel mooi nu is het compleet.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof gedaan Marleen! Ik twijfel al lang om een taartpuntstans aan te schaffen, jou voorbeeld brengt me weer net iets verder naar de richten "Aanschaffen die handel" :) . Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk patroon om de taartpuntjes feestelijk cadeau te geven, mooi gedaan. Super de slagroomtoefjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen