Buttons/pagina's

    

maandag 18 maart 2019

6x Winnaars van de GiveAway Craft Stencils

Wauw... wat heb ik deze keer onwijs veel reactie's gehad op de GiveAway!
Hier op mijn blog 46 reactie's en in de byMarleen voor Marianne Design groep maar liefst 172 reactie's. Stuk voor stuk leuk om te lezen welk stencil jullie voorkeur had. Hartelijk bedankt allemaal voor het meedoen.

Tijd voor de winnaars!!!!!

Het SPAARVARKEN is gewonnen door Wilma Schut & Crea S.
De WOLK is gewonnen door Marjon Marjon & Janique Derks
En de TIPI is gewonnen door Josette van der Knaap & Ankie van Noordennen

Gefeliciteerd dames!!
Willen jullie mij alle 6 een berichtje sturen met jullie gegevens?
(Zie de sidebar voor mijn mailadres, druk op het @.)

Lieve groetjes, Marleen

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal!
    Veel knutsel plezier.
    Bedankt voor de kans Marleen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan alle winnaars! Dank je wel Marleen, ik ga je mailen! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd dames heel veel knutsel plezier gewenst :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, Veel plezier met deze mooie stencils.
    Marleen, dank je wel voor deze leuke kans en veel succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen