Buttons/pagina's

    

vrijdag 1 maart 2019

Spaarvarkentje voor Luke

In mijn vorige blogpost zei ik het al... een spaarvarkentje kan voor heel veel gelegenheden! Gewoon als je een kind zomaar wat geld voor in zijn/haar echte spaarvarken wilt geven of voor een mooi rapport. Voor een feestje of verjaardag en dan helemaal leuk met de strik eromheen. Of bij een geboorte, dan kun je hem helemaal blauw, roze, zilver of goud maken met het kroontje voor het kleine prinsje of prinsesje en dan een naam erop. Hieronder wat inspiratie voor een geboorte-spaarvarkentje!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels)
Craftables: CR1447 (Circle & stars), CR1453 (Classic Alphabet lower case & numbers)
Creatables: LR0360 (Tiny's grass)
Craft stencil: PS8027 (Piggybank by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Enamel dots: PL4513 (Baby blue)
Pretty Papers blocs: PK9147 (Aqua color), PB7055 (Eline's Sweet Dreams)




15 opmerkingen:

  1. Schattig ! en wat een briljant idee weer om een spaarvarkentje te maken ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Er komen leuke stencils van je hand, ik hou er wel van:)
    Super gedaan, Marleen! Ga zo door:)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit echt een geweldig stencil, heel veelzijdig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, heb het varkentje ook besteld, morgen ophalen in Spijkenisse...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Marleen!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Marleen en erg mooi gemaakt
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is gewoon super mooi! Zo lief en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf gedaan en idd een veelzijdig stencil. Marleen bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk Marleen. En voor zoveel gebeurtenissen te gebruiken! Klasse ontwerp!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen