Buttons/pagina's

    

woensdag 24 april 2019

GiveAway Marleen's Shelves & Greenery

Er ligt hier nog iets heel leuks wat ik mag verloten...
De Craftables Marleen's Shelves & Marleen's Greenery!!!

Doen jullie weer gezellig mee?
Laat in je reactie hieronder weten waarom jij deze Craftables graag zou winnen!


Zo doe je mee:

- Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter en laat mij weten waarom jij deze graag zou winnen!
- Meedoen kan tot en met donderdag 25 april.
- Meedoen via Facebook kan ook, zie: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/.

Op vrijdag 26 april maak ik de winnaar bekend!

Hieronder nog een kaart met de Craftables, gemaakt voor een jarige man in onze familie! Zelf blijf ik het lastig vinden... mannenkaarten. Maar de trap en plantjes lenen zich hier prima voor.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1463 (Marleen's shelves), CR1464 (Marleen's greenery)
Clear stamp: EC0169 (Eline's giraffe)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Pretty Papers blocs: PK9152 (Herbs & leaves), PK9155 (Weathered wood)

48 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje, Marleen ! Ik maak graag kans op die malletjes-set. Zo'n plantentrapje heb ik zelf ook altijd al graag in huis gehad. Grappig dat je er nu ook kaartjes mee kan maken! Geweldig dat je naast de sjablonen nu ook mallensets ontwerpt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, zo lief allemaal, heb al wat producten van je Marleen maar deze serie nog niet, dus ik doe een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke candy, ik doe graag mee omdat ik al je mallen geweldig vind, en deze lijkt me heel erg veelzijdig om te gebruiken hij staat al een tijdje op mijn verlanglijstje en je kaart is supergaaf.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh dit is leuk Marleen! Eerlijk gezegd had ik bij het uitkomen zoiets van....gaaf maar is het wel wat voor mij? Laat ik nu een keigave creatie voor mijn verjaardag krijgen en toen zag ik pas hóe leuk het allemaal is dus ik waag héél graag een kansje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige set en super leuke kans om deze sets te winnen. Ik zou er heel graag lente en zomerse kaarten mee willen maken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige actie weer aaalleen heb ik deze mallen al en mijn vriendin ook dus laat graag aan anderen om deze te winnen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk dat we kans maken om deze mooie mallen te winnen!
    Ik was verrast toen ik voor het eerst een kaart van jou zag met deze leuke materialen. Zelf houd ik van planten en ik weet dat verschillende mensen om mij heen er ook van houden. Dus deze mallen staan op mijn verlanglijst. Het zou natuurlijk helemaal leuk zijn om ze te winnen :-)!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marleen. Ik vind het een geweldige set. Al veel leuke kaarten mee gezien. Zou deze set graag winnen. De set staat nog hoog op mijn lijstje..... heb de laatste tijd veel malken gekocht van Marianne want ze zijn allemaal zo geweldig .... maar deze nog niet. Dus.... bedankt voir de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen, ik zou ze ook graag winnen heb er prachtige kaartje mee gezien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is leuk Marleen! Ideaal voor een man die groene vingers heeft. Zelf blijf ik het ook lastig vinden, die mannenkaarten.
    Superleuk dat je het trapje en de bijhorende plantjes gaat weggeven. Ik waag ook graag mijn kans 😊.
    Ik ben natuurlijk niet de enige die ze graag zou willen, maar ik zie het al helemaal voor me! Hopelijk kunnen we eind dit jaar verhuizen naar ons nieuwe huis en deze zouden perfect zijn om de helpers te bedanken en aan vrienden en familie onze nieuwe adresgegevens door te geven.. Zoals jij een kaartje maakte en de inspiratie op Pinterest, home op het trappetje installeren samen met de leuke plantjes.. Maar er zijn natuurlijk nog zoveel leuke mogelijkheden voor deze mallen.. Benieuwd wie zich gelukkig mag prijzen! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om deze set te kunnen winnen, heb er al mooie creaties van voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou heel graag meewillen doen de tienermeiden vd knutselclub waar ik vrijwilliger ben vinden dit geweldig en het past prima bij ons Botanisch thema voor de komende maand! Groetjes, belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat een prachtig kaartje Marleen. Ik heb toevallig net een kaartje gemaakt met een collectable, het vogeltje, en het is zo leuk om daar een creatie mee te maken. Er zijn oneindig veel mogelijkheden. Ik doe graag mee met deze verloting.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou heel graag zo'n gezellige plantentrap en plantjes winnen, ik vind ze geweldig! Met deze set kan ik toch een beetje tuinieren, in de echte tuin moet ik een jaartje overslaan wegens een pissebeddenplaag (die eten alles wat groen is op)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geweldige set Marleen, super dat deze verloot gaat worden. En waarom ik hem wil hebben? Van stansjes kun je niet genoeg van hebben, voor de afwisseling. En die van jou moet ik helemaal niet mussen. 😂 Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk dat je deze set weg mag geven, ik zou deze mallen graag in mijn bezit krijgen om nog meer mooie kaarten te maken en die verkopen voor het goede doel. Daarom wil ik graag een gokje wagen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card and I love these dies. I love gardening and these plant dies and the shelf die, I think they call such things a theater when it is used to display a plant collection, are beautiful. I hope the nice weather keeps going. It's cold at night still here in Norway, but I am enjoying the sunny days out in the garden. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is zo super gaaf. Zou hem echt graag winnen ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart/mallen 😊Zou ze graag winnen om O.a. Betrschapskaarten voor de mensen op onze moestuinvereniging te maken enne voor mezelf omdat ik ze zo leuk vind😊
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze mallen zijn zo leuk, Marleen. Net als je stencils, trouwens. Je kan er alle kanten mee op. Ze staan bovenaan mijn verlanglijstje voor moederdag, verjaardag, ... Super dat we via deze weg ook een set kunnen winnen. Ik waag in elk geval mijn kans. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What fun die sets! Love your adorable card!
    My neighbor has a ladder with plants on her front porch and I'd love to make her a special card as a thank you! She always watches my cat and birds whenever my husband and I go out of town. And she waters my plants on the deck when we're away too!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow!! Love the these dies! I love plants and I’m addicted to dies...what better union? I would use them in my mini album. I think they can fit several projects. Thank you for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I have been admiring your stencils snd dies for awhile now. They are so beautiful and I would love to craft with them@

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart Marleen. En wat leuk dat je ons weer wil verwennen. Ik zou de set graag winnen omdat ik zelf helemaal geen groene vingers heb. 😐. Maar in mijn omgeving wel mensen heb die ik met zo'n plantjes kaart een heel groot plezier zou kunnen. De eerste die zo'n kaart van me zou krijgen zou mijn collega zijn denk ik. Die heeft echt groene vingers om jaloers op te zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marleen,
    wat gaaf!! Dat je deze mag weggeven! Je vraagt waarom ik vind dat ik hem zou moeten winnen. Nou dat zal ik je vertellen. Ik heb hem al drie keer in mijn winkelwagentje gehad bij een webshop en elke keer als ik wilde afrekenen zei de site: artikel uit uw mandje verwijderd. Wat blijkt? Er is zo'n run op dat ik elke keer achter het net vis! Dan heeft net iemand voor mij besteld.... dat is de reden...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marleen wat een leuk kaartje weer! Ik zou graag deze set willen winnen voor mijn moeder. Die kan wel een op vrolijker je gebruiken. Drie maanden geleden is haar grote liefde overleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart heb je kaart van die mallen! Ik waag graag een kansje zodat ik anderen weer kan verblijden met een plantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super lief van je Marleen dat je dit beschikbaar stelt. Waarom ik dit verdien geen idee gewoon omdat ze zo leuk zijn en ik al veel ideeën heb wat ik er mee wil doen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is een super leuk en gaaf setje wat je mag weggeven ik heb er al zoveel leuke creaties mee voor bij zien komen het lijkt mij super om er zelf ook iets mee te kunnen maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart. Ik zou deze mal graag willen winnen om ook van deze mooie kaarten te kunnen maken. Ik wilde deze laatst al kopen, maar toen waren de plantjes uitverkocht.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik ben ook helemaal weg van het trappetje met planten. Als onze dochter uit huis gaat, ga we eerst de kamer opknappen en dan ook zo'n plantentrappetje erin zetten. Kan ik mijn creaties/kaarten erop kwijt. Nu staan ze eerst even op het dressoir in de woonkamer, maar van loop van tijd worden ze verstuurd of belanden ze in een doos en dan kunnen ze mooi op het plantentrappetje staan. Ik vind het net als wat jij zegt, ook erg leuk voor mannen kaarten, die vind ik ook altijd lastig om te maken en met deze mal moet dat dan geen probleem worden. Ik wil ook graag een kansje wagen en ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou hem heel graag willen winnen omdat hij geweldig leuk is:)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooh wat een leuke weggever heb je Marleen, super! Wij gaan ook een kansje wagen. Hier thuis gaan onze echte plantjes nooit zo lang mee, we verzorgen ze altijd met liefde maar toch helpt dit niet altijd. Ik heb op mijn slaapkamer zo'n zelfde soort trappetje, maar daar staat ondertussen ook een nep plant op.. Daarom kunnen wij denk ik beter omgaan met de 'papieren plantjes' hihi. Ik denk dat die het langer volhouden bij ons! Dit leuke trappetje met plantjes staat al een hele poos op ons verlanglijstje, dus het zou ontzettend leuk zijn als we deze winnen!!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marleen,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
    En wat geef je prachtige mallen weg.....daar zou ik wel wat mee kunnen!
    het trapje is enig en ook de plantjes zijn schitterend!
    De reden dat ik ze graag wil hebben is dat ik ontzettend van plantjes hou.....en deze gaan vast wat langer mee dan echte plantjes.....en ook bij mij staan ze op mijn verlanglijstje!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Op de valreep? en toch wil ik even laten weten dat ik graag mee doe. via facebook heb ik me inmiddels aangemeld als lid maar nog niet geaccepteerd. volger was ik hier al ;)/ bedankt voor deze kans marleen. ga zo door met mooie dingen maken. groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  36. This is so wonderful card Marleen.
    I really would love to win these fabulous dies, because I love plants and I just love these dies too... I dont have these yet, but I would love to...
    Thanks for the chance! I have my fingers crossed.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke candy en wat een superleuke mallen. Ik heb al heel veel mallen van MD maar deze nog niet ;-) Ik waag graag ook een gokje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke Candy en vooral een mooie. Toen jouw malletjes uit kwamen ben ik gelijk naar de winkel gesneld om ze te kopen. Ik doe dan niet mee voor mezelf maar voor iemand anders om ze dan weer weg te geven. De persoon in questie heeft niet zo’n grote beurs. Ga vooral door met het ontwerpen van prachtige mallen, ik ben fan.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marleen, wat een mazzelkont ben jij toch, dat je ons weer met iets moois mag verblijden! En dan ook nog eens mallen van jezelf, hoe gaaf is dat! Ze zijn super leuk en je kunt er zo veel kanten mee op. Waarom ik ze zou willen winnen? Misschien als verlaat verjaardagskadootje en omdat plantjes altijd zo gezellig staan. Heb net de viooltjes buiten in potten gezet, misschien kan ik met jou setje dan ook binnen aan de slag! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoe leuk is deze mal? Nou heel erg leuk!!!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vind de malletjes erg leuk om kaarten mee te maken voor een felicitatie voor een nieuwe woning of voor een verjaardag, met een zakje zaadjes. Om zo het groen in de tuin te bevorderen ipv de stenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh wat gaaf dat jij dit setje weg mag geven.Je kaart is heel mooi.
    Deze mallen zijn schitterend.
    Ik heb nog niet zo lang een blog ,dus ik wil een gokje wagen,zodat ik mooie kaartjes met deze kan maken ,en op mijn blog kan tonen.
    Succes.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. angelique v. M.22 april 2019 om 21:26

    Ik wist eerst niet hoe de stansjes te verwerken op een kaart, daarom heb ik hem dan ook niet aangeschaft. Nu zie ik op jouw blog en op internet hoe leuk deze stanjes verwerkt kunnen worden, vandaar een poging om......hem misschien te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marleen, graag doe ik mee met deze actie en kijk ik graag of ik mijn groene vingers ook hier hun magische werk kan laten doen door leuke kaarten te maken met deze prachtige set voor jong en oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. this is such a fabulous card, I love your little scene.
    I would love to win these dies because they fit perfectly together and you can create lovely cards. they are amazing like all MD dies.
    thank you so much for the chance to win and have a great day.
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen