Buttons/pagina's

    

dinsdag 21 mei 2019

Marianne Design Event - 25 MEI 2019

Het aftellen is begonnen... nog een paar nachtjes en dan is weer het jaarlijkse Marianne Design Event bij Doe@Ding!!! Super veel zin in, want ook dit is altijd een onwijs gezellige dag met een deel van de dames van het Marianne Design team.

Zoals jullie inmiddels ongetwijfeld hebben begrepen ben ik daar dit jaar te vinden met mijn eigen collectie Zeemeerminnen materialen! De afgelopen weken ben ik dus druk bezig geweest met het maken van werkstukken met de Collectables 'Mermaids' & 'Sealife', de Clear stamps 'Mermaids' en mijn eerste Pretty Papers bloc 'Sea Sparkle'.


Kom jij ook gezellig bij mij kijken in mijn sprookjeswereld onder water? Natuurlijk zie je wat voor moois je kunt maken met de materialen en ook laat ik zien hoe je de zeemeerminnen, de schildpad en het visje in elkaar kunt zetten.

Heel graag tot ziens aanstaande zaterdag bij Doe@Ding!
Lieve groetjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen