Buttons/pagina's

    

zaterdag 8 juni 2019

Enjoy today!

Tja... Eline's Alpaca is nog niet verkrijgbaar in de hobbywinkels (eind deze maand wel!). Maar ik heb hem natuurlijk al wel thuis liggen en ik kon het niet laten om er toch vast een kaartje mee te maken... Eline Pellinkhof is vandaag namelijk jarig!! Van harte Eline, maak er een hele gezellig dag van.

Een heel fijn Pinksterweekend allemaal.
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1407 (Farmers fence), COL1470 (Eline's Alpaca)
Craftables: CR1413 (Cactus)
Creatables: LR0493 (Horizon snowy mountains), LR0581 (Bunting Banners)
Clear stamps: EC0177 (Eline's cute animals - puppies)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)


19 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh! Superleuke kaart! Ik heb hem op mijn verlanglijstje staan. Wat is hij schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marleen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een gave kaart met deze leuke alpaca, dat is ook weer zo'n hebbertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk is deze alpaca ook weer!
    Jij ook een fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart en wat is die alpaca schattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe gaaf is die dan....daar zal ze blij mee zijn.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een schitterende kaart Marleen!
    De mallen staat weer op de verlanglijstje.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die alpaca is ook weer heel erg gaaf!!! Mijn verlanglijstje wordt iedere keer langer en langer...
    Schitterende kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, prachtige kaart!
    Super leuke alpaca en mooie achtergrond.
    Felicitaties voor Eline :)
    Een fijn Pinksterweekend en liefs,
    mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje. Mooi kaartje. Wij worden maar verwent met al die leuke diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, een schatje is het juiste woord.

    Groetjes van Ellen van M

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje superleuk! Ik kan niet wachten tot hij te koop is! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super tof Marleen!! Gaaf geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW in één woord SCHITTEREND groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen