Buttons/pagina's

    

donderdag 11 juli 2019

Winnaar GiveAway - Mermaids set by Marleen

Vandaag is het 11 juli... dus tijd om de winnaar van de GiveAway - Mermaids set bekend te maken!!

Maar allereerst een warm welkom voor alle nieuwe volgers die zijn aangeschoven hier op mijn blog en de nieuwe leden in de by Marleen voor Marianne Design facebookgroep, daar hebben we de 1000 volgers gehaald! Super gezellig :D
Ik wens jullie allemaal veel plezier, creativiteit en inspiratie toe.

En dat nu.... de winnaar:


Anouk Cox!!! 
Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze Mermaids set.
Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin jou adresgegevens, 
dan zorg ik ervoor dat ze jou kant op zwemmen.

Fijn weekend allemaal... en tot een volgende GiveAway :P
Lieve groetjes, Marleen


5 opmerkingen:

  1. anouk gefeliciteerd met het winnen van de give away jij boft maar. Maleen leuk dat je de give away beschikbaar stelde, ik vind het altijd leuk om mee te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anouk van harte gefeliciteerd met deze super mooie give away set. Marleen je bent super hoop dat we nog lang mogen genieten van je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anouk van harte gefeliciteerd!!!
    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en heel veel gezellige knutseluurtjes ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen