Buttons/pagina's

    

dinsdag 10 september 2019

Winnaar GiveAway - Fruit set by Marleen

Vandaag is het tijd om de winnaar van de GiveAway Fruit set by Marleen bekend te maken! Ook wil ik hierbij gelijk iedereen weer heel hartelijk danken voor het meedoen en de vele leuke en lieve berichtjes die jullie onder de GiveAway hebben geplaatst. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen!

En dat nu.... de winnaar:


Sandra Janssen - van Mourik!!!

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de Fruit set.
Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin jou adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kant op komt.

Fijn week allemaal... en tot een volgende GiveAway :P
Lieve groetjes, Marleen

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Sandra, hier zul je veel knutselplezier mee beleven.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd sandra veel knutsel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Sandra.
    Heel veel plezier ermee
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Sandra heel veel.plezier er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, Sandra!
    Leuke materialen heb je gewonnen, veel plezier ermee.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sandra!!
    Heel veel knutselplezier gewenst met je prijs!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen