Buttons/pagina's

    

donderdag 3 oktober 2019

Autumn hugs

De herfst is nu toch echt begonnen en ook dat heeft weer zo zijn charmes. Heerlijk wandelen door het bos, zoeken naar kastanjes en genieten van de prachtige kleuren die de bladeren aan de bomen krijgen.
Dus lekker aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes en daar een herfst landschapje mee gemaakt.


Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog op de Marianne Design website, daar vinden jullie de werkbeschrijving en een overzicht van de benodigde materialen terug, zie: https://mariannedesign.nl/blog/autumn-hugs

Lieve groetjes, Marleen

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart weer, de spulletjes zijn weer zo leuk om mee te werken...
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Mooi zo de bomen in herfstkleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen. Prachtige kaart. De materialen zijn schitterend de meest heb ik besteld. Behalve de toppen. Maar zijn wel erg mooi bij dit soort kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes zie ik hier weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, dat model is zo leuk! En je kaart is prachtig! Mooi ontworpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen