Buttons/pagina's

    

vrijdag 11 oktober 2019

GiveAway - 2x Winter setje by Marleen

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNARESSEN ZIJN BEKEND!

Hooray! Deze keer ga ik twee van jullie blij maken met een setje van deze GiveAway.
Setje 1 bestaat uit: het Craft stencil PS8039 (Lantern by Marleen), de Craftables CR1479 (Cyclamen by Marleen) en de Clear stamps CS1037 (Hello winter by Marleen).
Setje 2 bestaat uit: het Pretty Papers bloc PK9164 (Winter days by Marleen), de Craftables CR1478 (Poinsettia by Marleen) en de Clear stamps CS1036 (Hallo winter by Marleen).

Welke zou jij graag winnen?
Lees goed hoe je mee kunt doen en laat het in je reactie hieronder aan mij weten!


Zo doe je mee:

- Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met woensdag 16 oktober.
- Meedoen via Facebook kan ook, zie: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/.

Op donderdag 17 oktober maak ik de twee winnaars bekend!

Lieve groetjes, Marleen

52 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat je zulke mooie spullen weggeeft. Ik heb genoten van de lantaarn kaarten die jij een tijdje terug liet zien, dus ik doe heel graag mee voor setje 1. Dankjewel voor de kans. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk dat je dit doet. Ik ga voor set twee, met de Nederlandse kerst teksten en het paper pad blokje komt natuurlijk altijd van pas.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke actie. Ik ga voor set 2. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig weer. Dank je voor deze kans. Als ik mag kiezen zou ik gaan voor setje 2. Prachtig papierblokje en tekststempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marleen, ik doe graag mee voor setje 2.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen doe ik graag mee 1 van de setjes leuk hoor.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, doe héél graag mee Marleen en heb geen voorkeur.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee voor setje 1. Ik heb zulke leuke ideeën met de lantaarn voorbij zien komen, ik zou het graag nu zelf eens gaan proberen.
    Groetjes Marinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk ik doe ook graag mee
    met je winter GiveAway Marleen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooow wat een gave candy ik wil graag meedoen voor setje 1
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for your generosity again, Marleene. Both Give aways are wonderful, but I would love to win set 1.
    Thanks for the chance.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuk is deze GiveAway.
    Graag doe ik mee,. Mijn voorkeur is setje 2.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke actie zeg. Ik doe graag mee. Ze zijn beiden leuk, al heb ik een lichte voorkeur voor setje 2. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke actie en ik doe dan ook graag een gokje voor setje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou heel graag set 2 willen winnen, maar je hele lijn is mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuke setjes zijn dit toch weer Marleen!
    Het eerste setje met de lantaarn vind ik echt waanzinnig mooi! Daar gaat dus ook mijn voorkeur naar uit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh leuk ! Wat lief dat je ons een kans geeft één van deze mooie setjes te winnen! Mijn voorkeur gaat uit naar Setje nr. 2
    Alvast een fijn weekend, groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke vive away,wil graag mee duren,ik kies dan het 2e setje, leuk verjaardagscadeautje .....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk Marleen!
    Natuurlijk doe ik mee:)
    Ik zou voor het eerste setje gaan, en wel om de volgende reden:
    Daar zit een cyclaam stans in en mijn buurvrouw van 85 jaar is helemaal weg van de plant cyclaam.
    De Lantaarn is dan een mooie ondergrond om een cyclaam plant voor te maken, leuke tekst erbij. Je merkt het al mijn inspiratie is al volop aan het werk, hahaha.
    Bedankt voor de kans en veel plezier met vergeven!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke giveaway, doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook wil ik graag een gokje wagen om zo'n leuke set te winnen, mijn voorkeur gaat uit naar setje 1.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke give-away weer van een prachtige collectie... Ik loot graag mee voor set 2,moet nog veel Kerstkaarten maken en daarbij zou dit set ideaal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke give a way weer. Ik wil zeker meedoen en een gokje wagen om 1 van de gelukkige te zijn. Dan ga ik voor setje 1. De mooie kerstroos ontworpen door jou, heb ik al reeds in mijn bezit.😀

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave giveaway, Marleen. Ik vind allebei de setjes leuk, dus winnen zou al super zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldige give away met de prachtige mallen enz. van jou Marleen. Mocht ik worden uitgekozen, dan graag setje 2.
    GroetjesRia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WoW wat een gave give away! Setje 1 is wel erg leuk😊 Ach t maakt me eigenlijk ook niet uit. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk en lief Marleen...had op FB al setje 1 aangegeven.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super. Ik vind het erg leuk om te doen. Dus wie weet win ik er wel een. Kan ik er makene voor een vriendin.die net lampion is leuk maar die ander ook oké. En dan nog in elkaar flansen. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een superleuke set is dit. Ik waag heel graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Both sets are fabulous! I'd be thrilled to win either one! Thanks for the chance to win!


    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke setjes Marleen. Ik doe graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke give A way Marleen,wat lief !
    Ik doe loot graag mee voor setje 1 .
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend leuke giveaway Marleen. Ik waag graag een kansje voor setje 2.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Set one. Love the clematis stamp. Can make a card for my mum's birthday. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marleen,
    je setjes zijn gaaf! Leuk om je eigen ontwerpen te mogen weggeven.
    Natuurlijk doe ik heel graag mee! Je vraagt niet of we erbij willen zetten voor welke set we mee willen doen en dat komt goed uit, want je maakt me sowieso blij als ik zou winnen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuk Marleen, setje 1 vind ik heel verleidelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke give-away heb je weer.
    Je bedenkt ook zulke leuke ontwerpen.
    Ik zou graag meedoen voor setje 1.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk dat je een give-away doet. Gave spulletjes heb je weer ontworpen. Ik maak ook graag kans op een van de setjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat onwijs lief dat je weer wat weggeeft. Ik vind het allemaal zo mooi wat je maakt . Ben zo trots op je En vind het zo gaaf voor dat je elke keer weer een stapje verder komt. Ga zo door..Ik zou graag voor nr 1 willen gaan. Hoor het graag. Alvast fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super leuke GiveAway Marleen, je spulletjes zijn allemaal zo leuk!! Wij doen ook gezellig mee, onze voorkeur gaat uit naar setje 1.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw wat een super leuke aktie. Ik vindt jouw ontwerpen geweldig zeker de stansmallen die je pas hebt gemaakt. Ik wil dolgraag mee doen ik ga voor set 1. Ik wacht af groetjes Petra ben echt een fan van jouw creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuke actie ik ga voor setje 2
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke actie , het eerste setje heb ik al ,dus ga voor het tweede setje.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat super leuk dat je setjes weggeeft!!
    Ik heb ze nog niet en als ik zou winnen dan zou ik voor setje 2 gaat.
    Fijne zondag verder!!
    Groetjes van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke give away! Marleen, ik ga graag voor setje 1. Dit setje kan ik het hele jaar door gebruiken, dus met kerst en voor allerlei gelegenheden en seizoenen. Lieve groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Echt leuk, zo'n weggeef aktie.
    Ik zet in op setje twee.
    Succes met je eigen ontwerpen.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Geweldig om je eigen ontworpen spulletjes weg te mogen geven, Marleen. En wij zijn blij met de kans ze te winnen! Het zijn zulke leuke setjes maar ik heb een lichte voorkeur voor setje 2. Ga zo door😆! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Marleen,
    Wat een leuke winactie.
    Ik vind de kaarten die je maakt altijd super leuk en ook de mallen, stencils, paperblocs die je uitbrengt!!
    Ik wil graag meedoen met deze winactie💟💖
    Ik ga dan na lang nadenken toch voor setje 2💝
    Groetjes Elena💕

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wow Marleen.....wat een gave GiveAway zeg!
    Mocht ik een van de winnaars zijn ga ik voor setje 2.
    Het blokje papier is zo gaaf.....daar heb ik al wel ideetjes voor!
    Heel veel succes en bedankt,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat wordt moeilijk kiezen voor je uit zoveel inzendingen. Veel succes ermee. En natuurlijk wil ik ook graag mee doen met de actie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Marleen, wat een leuke actie heb jij! Ben nog beginneling in blogland maar vind het wel leuk om bij iedereen te kijken. Heb net mijn eerste kerstkaart op mijn blog gezet. hihi. Maar met deze leuke prijsjes kan ik nog veel meer kaarten maken. Ik ga voor setje 2. Bedankt Marleen voor deze mooie stempels, dies, stempels en papier... ga zo door!
    Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat ontzettend leuk, Marleen! Ik ben fan van jouw mooie spullen en doe dus graag mee met de winactie! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen