Buttons/pagina's

    

maandag 4 november 2019

GiveAway - Christmas materials by Marleen

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAARS ZIJN BEKEND!

Ja!! Ik heb er al weer eentje, haha. Er is de afgelopen tijd zo veel van mijn materialen uitgebracht door Marianne Design dat ik weer twee winnaars blij kan gaan maken!

Ook deze keer heb ik ervoor gekozen om twee winnaars te loten.
Setje 1 bestaat uit: CR1488 (Presents by Marleen) en PS8048 (Fire Place by Marleen)
Setje 2 bestaat uit: CR1486 (Christmas light Marleen) en PS8046 (Christmas tree by Marleen)

Welk setje zou jij graag winnen en waarom?
Laat het weten in je reactie hieronder!!


Zo doe je mee:

- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met woensdag 6 november.
- Meedoen via Facebook kan ook, zie: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/.

Op donderdag 7 november maak ik de winnaars van deze GiveAways bekend!

Lieve groetjes, Marleen


38 opmerkingen:

  1. Wat een gave setjes weer Marleen!!! Wat zou het leuk zijn om te winnen :-).
    Ik doe heel graag mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waag ook maar een kansje voor deze leuke giveaway, ik ga voor setje 2 om kerstkaartje me te maken....groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave giveaway weer. Super leuk dat je via MD zo je ideeën mag uitbrengen. Als ik mag kiezen zou ik gaan voor setje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both sets are wonderful, but I would love to win set #1, because products from set 2 I already ordered.
    Thanks for the chance to win.
    Hugs, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige setjes. Mijn 80-jarige moeder maak altijd veel Kerstkaarten. Setje 2 zou een mooie verrassing voor haar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, die is erg leuk ! ja hoor, ik waag m'n kans dus, graag voor het setje met de kerstboom en de lichtjes, bedankt alvast
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like your craft stencils, there are so many possibilities to use them. I would choose set nr. 2, please.
    Crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je weer wat weggeeft. Ik vind ze allebei erg leuk, maar moet natuurlijk één kiezen en dan ga ik voor de open haard, setje 1. Met deze koude dagen die eraan komen, zijn warme kaartjes wel leuk om te maken. Lekker sfeertje in huis halen.
    Dank je voor de kans.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat een leuke setjes Marleen, ik zou voor setje 2 gaan, leuk om de kerstboom op te tuigen op papier. Ik heb er gewoon zin in. Lief dat je setjes weg geeft dus ik doe graag mee ( al is het bijna op de valreep ).
    Liefs Bianca
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig wat breng je veel uitzeg. Mijn complimenten. Een van jou setjes winnen is helemaal leuk, vooral omdat ik wekelijks een kerstkaartje maak. Kan ik afwisselen. Ik heb een lichte voorkeur voor jou 2e setje. Succes. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh geweldig wat zijn ze weer leuk ik wil graag meedoen voor setje 1
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat maak je het moeilijk te kiezen tussen jouw super leuke creaties,ik zou graag setje 1 willen winnen :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan de lopende band komen er enige dingen van jouw hand uit, mijn complimenten voor zo veel creativiteit Marleen. Te gek dat je ons weer verwend, ik waag heel graag een kansje en kies voor setje 2.
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stencils en stansjes Marleen. Daar kan je leuke creaties mee maken. Setje 2 ziet er heel mooi uit mocht ik een kans maken.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtgie weggever Marleen.ik loot graag mee... want je maakt leuke mallen om kaarten mee te maken deze zijn ook weer enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk die sfeerhaard, hoe priegeliger hoe leuker. Met de goede werkbeschrijving van jou, gaat dat vast en zeker goed komen! Ik waag een gokje.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een mooie prijs ga je weer weggeven ... ik loot graag mee daar kan ik met mijn groepje ouderen weer een hele mooie kaart maken.
    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marleen, zo superleuk wat je altijd maakt. En nu weer een giveaway. Ben echt een fan van jou creaties. Groetjes Sem

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weer leuk, weer een giveAways. Doe ook graag mee voor het tweede pakketje want ik wil die boom wel versieren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Both sets are awesome! I'm partial to set #2 because I love tree designs! This one would be really fun to decorate with the strings of lights!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super leuk, alweer een give-away!! We zijn helemaal fan van je leuke spulletjes, daarom doen we weer gezellig mee. Wij zouden het leuk vinden om setje 2 te winnen!!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En alweer zoveel nieuwe spulletjes van jouw hand in de winkel.
    Loop je al naast je schoenen van trots ;) Dat zou ik wel doen hoor ....
    Ik doe heel graag mee met de give-a-way en dan zou ik gaan voor setje 1.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De mallen zijn erg leuk om kerstkaarten mee te maken. Kijk altijd met veel plezier naar je kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marleen, je lijkt wel een vroege sinterklaas. Wat een moeilijke keuze, maar ik kies voor setje 2 als ik mocht winnen. Wat me heeft overtuigd van setje 2? De prachtige kaart met de hertekopjes in de boom die je pas liet zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat ga je als een speer, Marleen! Zo leuk! EN dat je dan elke keer wat mag weggeven. Helemaal leuk.Ik de graag mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh Wow wat een leuke setjes Marleen, ze zijn allebei super gaaf. Maar als ik moet kiezen kies ik setje 2.
    Mag straks een week niks doen , dus verplicht freubelen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marleen,

    Jij gaat als een speer met het ontwikkelen van al je materialen!
    Helaas was ik bij de vorige give away nog op vakantie en had ik je bericht gemist (de vakantie was ook geen straf hoor haha).
    Nu waag ik graag een gokje voor setje 1.
    Een echte openhaard (of sfeerhaard) kan ik hier niet in huis kwijt maar een formaat van jouw mal past hier prima in huis :D

    Ik ben benieuwd wat je in het nieuwe jaar allemaal voor mooie ontwerpen voor ons in petto hebt!
    Lieve groet, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke setjes. Je ontwerpt echt leuke dingen.
    Ik maak graag een kans voor setje 1. Leuk voor de koude herfst/winterdagen.
    Groetjes Marinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je weer van die gave setjes mag weggeven. Ik ga voor setje 1, de lichtjes en boom heb ik op mijn verjaardags-verlanglijstje gezet, dus ik ga voor dubbele krijg-kansen, haha. De haard is ontzettend tof en de cadeautjes komen jaarrond van pas...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig leuk weer. Ik ga voor setje 1. Lichtjes heb ik al gekocht en zou met de cadeautjesmal nog wat kerstkaarten willen maken als ik win. De fireplacemal is ook super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik waag een gok voor setje 2 dan kan ik meer kerstbomen versieren dan alleen mijn eigen :)

    BeantwoordenVerwijderen

  32. Je bent helemaal in feeststemming met deze giveAway.Wat leuk dat je deze weg mag geven.
    Ze zijn weer prachtig. Mijn voorkeur is setje 1.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel leuk al deze nieuwe materiaaltjes Marleen...Ik loot ook heel graag mee...en ben niet kieskeurig en overal blij mee...
    Dank je wel voor de kans...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Weer een leuke give away en een leuke creatie!
    Doe graag mee voor Kerstboom setje. Heb de open haard net besteld en komt morgen met de post :)
    Bedankt voor de kans.
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke weggevers, ik waag een gokje voor setje 2
    Groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marleen,💕
    Wat heb een leuke spullen heb je weer uitgebracht💖❤🖒 echt heel leuk elke keer denk ik hoe verzin je toch al die dingen😂❤
    En wat een leuke winactie weer🤗💟
    Ik vind allebei de setjes super leuk maar ik denk dat ik met setje 2 net iets maar ga doen😊💜
    Ik hoop dat ik dit setje win maar ik heb gezien dag ik ook niet de enige ben😂🤗
    Groetjes Elena(atelier Jolena)💕

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat maak je toch mooie spullen, en wat tof dat je dan ook spullen weg mag gaan geven. Als ik zou winnen wil ik graag setje 1 van de haard.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat heb je weer en leuke give away Marleen!
    Ik ben dol op kerstkaartjes maken.....dus mocht ik winnen dan ga ik voor setje 2.
    Groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen