Buttons/pagina's

    

dinsdag 31 december 2019

Een bruisend en sprankelend nieuwjaar!

Het einde van het jaar is in zicht... de laatste dag is aangebroken en vanavond tellen we allemaal af naar het nieuwe jaar! 2020! Om toepasselijk het jaar uit te knallen heb ik een feestelijke fles champagne gemaakt.

Deze maakte ik voor het blog op de website van Marianne Design! Daar vinden jullie de werkbeschrijving en materialen lijst weer op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/een-bruisend-en-sprankelend-nieuwjaar



Natuurlijk wil ik dit laatste bericht van het jaar afsluiten met een Nieuwjaarswens.
Hierbij wil ik iedereen dan ook heel graag een gelukkig, liefdevol, gezond en creatief jaar toewensen!
Lieve nieuwjaarsgroetjes, Marleen


10 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje ter afsluiting van het jaar! Voor jou en je gezin ook een fijne jaarwisseling en een goed en gezond Nieuwjaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou een fijne jaarwisseling en een goed gezond, creatief 2020.
    Dank voor je mooie voorbeelden, het afgelopen jaar.
    En je gave- oway 's die je beschikbaar stelden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig en jullie ook een fijne jaarwisseling en een creatief en al het goeds voor 2020 :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de allerbeste wensen Marleen en zal vast weer bomvol creativiteit zijn! Dankjewel voor al je duidelijke en prachtige voorbeelden afgelopen jaar!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt deze feestelijke champagnefles met champagneglazen erbij!!
    We wensen jou ook een fijne jaarwisseling toe en een gelukkig, gezond en creatief 2020!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een afsluiter van het oude jaar , in het nieuwe jaar gaan we vast ook genieten van jou voorbeelden. Ook voor jou de beste wensen , veel gezelligheid en goede gezondheid en een creatief 2020. Een gezellige avond.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi gemaakt. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke Nieuwjaarskaart ! Ik wens je alvast een fijne jaarwissel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige nieuwjaarskaart Marleen! Voor jou ook alle goeds in 2020! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen en veel freubelplezier in 2020. Ik geniet altijd van jou kaartjes wat je maakt ik zou zo zeggen ga zo door. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen