Buttons/pagina's

    

dinsdag 3 december 2019

Een knallend uiteinde met vuurwerk!

Ook deze maand vinden jullie in de collectie van Marianne Design weer twee nieuwe Craft stencils van mijn hand. Namelijk het Craft stencil 'Fireworks by Marleen' en het Craft stencil 'Champagne by Marleen'. Beide super leuk om een Nieuwjaarskaart mee te maken!

De kaart hieronder maakte ik voor the Collection #84, de werkbeschrijving voor het maken van deze kaart vind je dan ook terug op de website. Zie: https://mariannedesign.nl/assets/Downloads/CAT1384-december-download-NL.pdf

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels)
Craftables: CR1447 (Circle & stars), CR1453 (Classc Alphabet lower case & numbers)
Creatables: LR0636 (Clock)
Clear stamps: CS1008 (Kerst -en nieuwjaarswensen)
Craft stencil: PS8050 (Fireworks by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Mirror paper: CA3135 (Silver mirror paper)
Soft glitter paper: CA3142 (Zilver), CA3146 (Blue)
Pretty Papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen), PK9165 (Brocante Winter - banner met tekst)
Knipvel: AK0076 (Eline's Galaxy backgrounds)


3 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen