Buttons/pagina's

    

donderdag 23 januari 2020

Have an Egg-cellent Easter!

Ja!! Het is bijna weer zover... de nieuwe februari collectie van Marianne Design ligt vanaf dit weekend in de hobbywinkels. Daar zit weer heel veel leuks bij wat ik heb mogen ontwerpen! Deze keer met als thema het voorjaar en Pasen.

Hieronder vast een van de werkstukken welke ik heb gemaakt voor the Collection #86. 
Lieve groetjes, Marleen 


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1355 (Grass), CR1498 (Bunny by Marleen)
Creatables: LR0398 (Build-a-Rose), LR0574 (Flower Frame - rond, takjes)
Craft stencils: PS8055 (Easter egg by Marleen)
Clear stamps: CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Metallic paper: CA3139 (Metallic paper - Light Pink), CA3141 (Metallic paper - Light blue)
Soft glitter paper: CA3148 (Soft Glitter paper - Light pink)
Pretty papers bloc: PK9160 (Romantic dreams)
Enamel dots: PL4516 (Floral hearts)


15 opmerkingen:

  1. Wow Marleen, wat mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent er mooi op tijd bij ;-).
    Wat een leuke en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er heel mooi uit. Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit paaskaartje Marleen....moet wel ff omschakelen van kerstkaartjes naar paaskaartjes hahaha...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en wat een lieve kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat leuk Marleen. Ik ga straks vast aan de slag met deze leuk materialen. Mijn moeder wil altijd wat paaskaarten maken en dan doe ik mee.... leuke inspiratie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Marleen. Dit paaskaartje. Echt wat jij maa k t is zo gaaf en super origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje in mooie kleuren.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart in de zachte lente-kleurtjes en het konijntje is te lief. Ook je kaart met het muisje en de sneeuwklokjes is te schattig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marleen, jouw Paasei is GEWELDIG!!
    Eigenlijk al jouw ontwerpen voor de februari collectie zijn FANTASTISCH!!
    Ik kan haast niet wachten om zelf ook zo'n mooi, groot Paasei te maken...
    Lieve groetjes, Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt weer een geweldige kaart vol inspiratie!! Zo krijg je zin inde lente😁

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk paasei Marleen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke materialen zijn hier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen