Buttons/pagina's

    

dinsdag 4 februari 2020

Hallo Lente

Ook deze kaart wilde ik graag nog met jullie delen en heb ik mogen maken voor the Collection #86 van Marianne Design. Bij deze kaart heb ik alleen de kan en de voorjaarstakken gebruikt. Zo zonder het konijntje is hij natuurlijk heel neutraal voor het voorjaar te gebruiken!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1355 (Grass), CR1499 (Flower jug by Marleen), CR1501 (Punch die Daisies)
Creatables: LR0398 (Build-a-Rose), LR0574 (Flower Frame - rond), LR0645 (Lente)
Clear stamps: CS1043 (Marleen's Hallo Lente en Pasen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Pretty papers bloc: PK9160 (Romantic dreams)
Enamel dots: PL4516 (Floral hearts)


12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met mooie zachte kleuren. Ook je vorige kaart met het schattige paashaasje en kleine eitjes is erg leuk.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in die pasteltinten en ik houd van ronde kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren gebruik jij toch vaak!
    Inderdaad, zonder konijntje een prima voorjaarskaart, alhoewel, met konijntje ook hoor😉.
    Zojuist thuis gekomen en ik vond je envelop in de brievenbus, heel héél erg bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje en fijn dat je de envelop met de GiveAway hebt ontvangen.
      Veel plezier ermee!

      Verwijderen
  4. Een leuk voorjaars kaartje, Marleen.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi die frisse kleuren wie je gebruikt hebt voor de lente
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi in die pasteltinten Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk in deze zachte kleuren en wat een mooie kleine bloemetjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Marleen ik had het ook al aan Eline geschreven misschien een volgend diertje een pauw en dan de veren ook gebruiken in de leuke kan van jou!
    Is maar een ideetje :)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marleen wat maak jij toch mooie dingen..Wat een leuk voorjaarskaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen