Buttons/pagina's

    

maandag 23 maart 2020

Echte post is zoveel leuker... maar...

Allereerst wil ik de dames die (al) mee hebben gedaan met de kaartenwedstrijd heel hartelijk bedanken voor jullie prachtige inzendingen! Het is geweldig leuk om te zien hoe mooi en origineel jullie mijn materialen hebben verwerkt. Echt super!

Maar... zucht... misschien is mijn wedstrijd even niet zo handig...


Helaas gaan de ontwikkelingen rondom het coronavirus erg snel en komen er steeds meer berichtjes op mijn pad dat ook postverspreiding risico met zich meebrengt. Uiteraard is het op geen enkel manier mijn bedoeling dat er ook maar iemand besmet kan raken door een goed bedoelde kaart. 
Daarom heb ik besloten om deze wedstrijd vroegtijdig te beëindigen
Ontzettend jammer... maar ik vertrouw hiervoor op ieders begrip.

Om toch af te sluiten met iets positiefs heb ik samen met Doe@Ding alvast de winnaressen uitgekozen!! Onderin dit bericht lees je dus wie er € 25,- shoptegoed hebben gewonnen.


____________________________________________________________________________________________________________

Maar hieronder eerst nog even alle prachtige kaarten: 

Gemaakt door: Ester Hogervorst (voor ouders)
byMarleen materialen: CR1479 (Cyclamen by Marleen),
PK9163 (Sea sparkle by Marleen) en PS8056 (Bag by Marleen)


Gemaakt door: Inge Hoeksma (voor ouders)
byMarleen materialen: CR1464 (Marleen's greenery)
en PS8056 (Bag by Marleen)


Gemaakt door: Ineke van meurs (voor tante die naar NL zou komen)
byMarleen materialen: COL1467 (Mermaids by Marleen),
COL1468 (Sealife by Marleen), CS1025 (Mermaid sentiments by Marleen) en
PK9163 (Sea sparkle by Marleen)


Gemaakt door: Ineke van meurs 
(voor vader die 75e verjaardag zou vieren)
byMarleen materialen: CR1463 (Marleen's shelves), CR1488 (Presents by Marleen),
CR1498 (Bunny by Marleen), CS1031 (Marleen's Fruitastic),
PK9163 (Sea sparkle by Marleen) en PS8023 (Present by Marleen)


Gemaakt door: Henrike Jans (voor ouders)
byMarleen materialen: CR1498 (Bunny by Marleen)
en PS8056 (Bag by Marleen)


Gemaakt door: Tanja Ackermans (client op werk)
byMarleen materialen: CR1487 (Presents bag by Marleen) en
CR1498 (Bunny by Marleen)


Gemaakt door: Roselinde & Marlinda Sneek - Beets 
(voor moeder van goede vriendin, werkzaam in de zorg)
byMarleen materialen:  COL1469 (Fruit by Marleen) en
COL1468 (Sealife by Marleen)


Gemaakt door: Carla Spiering-Boekee (voor schoonouders)
byMarleen materialen: CR1463 (Marleen's shelves),
CR1464 (Marleen's greenery) en CR1499 (Flower jug by Marleen)


Gemaakt door: Marloucha de Blecourt (voor opa en oma)
byMarleen materialen: COL1469 (Fruit by Marleen), CR1463 (Marleen's shelves),
CR1464 (Marleen's greenery) en CR1483 (Trees by Marleen)


Gemaakt door: Kirsten en Aimee van Staveren (voor 2 oma's)
byMarleen materialen: COL1467 (Mermaids by Marleen),
COL1468 (Sealife by Marleen) en COL1469 (Fruit by Marleen)


Gemaakt door: Angela van Zanten - Bijkerk (voor oma)
byMarleen materialen: CR1463 (Marleen's shelves),
CR1464 (Marleen's greenery) en PS8056 (Bag by Marleen)

____________________________________________________________________________________________________________


En dan nu echt de winnaressen van de € 25,- shoptegoed bij Doe@Ding die wij samen hebben uitgekozen!
Dat zijn....

Tanja Ackermans gefeliciteerd jij bent de eerste winnares van de € 25,- shoptegoed! 
Voor het verzilveren van het shoptegoed mag je contact op nemen met Doe@Ding. Heel veel plezier met het uitzoeken van iets leuks!




en...

Kirsten en Aimee van Staveren jullie hebben ook € 25,- shoptegoed gewonnen. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende kaarten! Ook jullie mogen voor het verzilveren van het shoptegoed contact op nemen met Doe@Ding. Heel veel plezier met het uitzoeken van iets leuks!



Nogmaals ik vind het echt vreselijk jammer om dit besluit te hebben moeten nemen. Maar ieders gezondheid is het allerbelangrijkste!
Pas goed op jezelf en op elkaar... en ik hoop echt dat iedereen gezond en wel door deze rare tijd mag komen.

Lieve groetjes, Marleen


10 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen,
    ik las het ook overal. Zo jammer en ik vind het zo erg voor alle eenzame mensen die juist als enige lichtpuntje hebben dat ze post krijgen. Dat snijdt echt door mijn ziel...
    Ik stuur wel een kaart naar Spanje, dan is het virus al dood voor het er aan komt, mocht er een virus opzitten....dank je wel voor het mooie idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je idee is en was geweldig . je beslissing is juist. meer kan je niet doen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde het vanmorgen op het nieuw. Dadelijk mogen we ook geen pakketjes meer bestellen, want dan kan het daar ook op zitten.
    Er zijn zo veel mensen die er baat bij hebben dat er toch iemand is die aan ze denkt.
    Ik snap dat je deze beslissing hebt genomen, en dat het heel moeilijk is.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat nieuwtje had ik even gemist. Was juist blij dat dat nog kan, post sturen. Dat is toch een klein lichtpuntje en zeker voor oudere mensen... Je actie was heel goed bedoeld! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En winnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd, prachtige projectjes!

      Verwijderen
  5. Wat ontzettend jammer dat het zo moet eindigen. Maar wat een mooie kaarten zijn er al gemaakt. Gefeliciteerd voor de winnaressen.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames en jammer dat het zo moet eindigen. Schitterende kaarten zijn er gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap jullie keuze,gefeliciteerd Dames :)Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat waren er al leuke voorbeelden te zien ,jammer dat het niet meer kan.
    Als je dit hoor is dit het enige wat je kan doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ik kwam hier toevallig terecht en zal jullie berichtjes. Er kunnen best kaartjes gestuurd worden anders zou de postbezorgers(sters) niet meer werken. En er waren dan duizenden besmette bezorgers(sters).Ik heb pas kaartjes gemaakt voor ouderen die mensen waren zo blij met dat kaartje. Dus doe het maak ook die mensen blij ze zijn zo eenzaam nu. Je kan als er een verpleeghuis in de buurt is bel je aan leg ze voor de deur het personeel pakt ze op en deelt ze uit. Je kan ook bellen en vragen als het dicht bij is of ze de kaartjes komen ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen