Buttons/pagina's

    

woensdag 1 april 2020

Een aardblije dag!

Vorige week was Rianne jarig en voor haar maakte ik een gezellig kaartje om haar te feliciteren. Natuurlijk heb ik hierbij mijn nieuwe cupcake collectable gebruikt en zoals je kunt zien heb ik hem gecombineerd met mijn fruit collectable. Zo kon ik er een smakelijke aardbeiencupcake van maken!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1443 (Giftwrapping - Karin`s bird, hearts & tag), COL1469 (Fruit by Marleen), COL1481 (Cupcake by Marleen)
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - vlindertje)
Creatables: LR0592 (Doily duo), LR0650 (Petra's grass)
Clear stamp: CS1030 (Marleen's Fris & Fruitig)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Soft glitter paper: CA3144 (Soft glitter paper - Platinum), CA3148 (Soft Glitter paper - Light pink)
Pretty papers blocs: PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9160 (Romantic dreams), PK9167 (French Antiques)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)


10 opmerkingen:

  1. Een aardbeifris kaartje Marleen 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje aardblij kunnen we wel gebruiken! Heerlijk en feestelijke kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie "aardblije" kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yummie, een heerlijk aardbeientaartje! Ik kom niet echt aan knutselen toe, school = werk vraagt veel van me en de 'pauzes' gebruik ik om te wandelen. Gelukkig afgelopen weekend wat voorraad kunnen maken, maar nog niet met deze malletjes helaas, ze liggen klaar...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat leuk weer Marleen. Heel mooie mallen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tekst!!
    Wat leuk zeg.
    Ik heb een mooie stempel van een aardbei maar gebruik die bijna nooit want weet nooit hoe, nu weet ik het wel, ik ga het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is er één om op te vreten.
    Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Marleen,

    het is een superheerlijke kaart geworden met die aardbeitjes cupcake. Prachtige kleurencombinatie en erg leuk dat gras met bloemetjes erbij. Hier heb ik dit gave malletje ondertussen ook binnen gekregen.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen